۳۰۶۴۲۴
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

کیا موهاوی ۲۰۱۶ تولید شد +عکس

برند موهاوی بار دیگر توسط شرکت خودروسازی کیا تولید شد، ولی با شکل و شمایلی متفاوت‌تر. خودرویی که در بازار روسیه به عنوان محبوب‌ترین خودرو شناخته می‌شود و همچنان هم به صورت محلی در این کشور تولید می‌شود.

وب‌سایت خودروبانک: برند موهاوی بار دیگر توسط شرکت خودروسازی کیا تولید شد، ولی با شکل و شمایلی متفاوت‌تر. خودرویی که در بازار روسیه به عنوان محبوب‌ترین خودرو شناخته می‌شود و همچنان هم به صورت محلی در این کشور تولید می‌شود.

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس

ممکن است که شرکت خودروسازی کیا به جدید و متفاوت بودن این خودرو اشاره کند، ولی در اصل آن چیزی که ما مشاهده می‌کنیم، یک نسخه فیس لیفت شده از کیا موهاوی است که با تغییراتی سطحی دوباره معرفی شده است. این خودرو براساس گفته‌های این شرکت، به یک پیشرانه ۳ لیتری دیزلی شش سیلندر توربو مجهز شده که با بهره وری سوخت بهتر، می‌تواند قدرتی ۲۶۰ اسب بخاری و گشتاوری ۳۴۷ نیوتن متری تولید کند. علاوه بر این، جعبه دنده‌ای ۸ سرعته اتوماتیک هم به تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه خواهد پرداخت که مصرف سوخت این پیشرانه را از ۱۰.۷ لیتر به ۹.۳ لیتر در هر صد کیلومتر رسانده است.

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس

از لحاظ بصری و طراحی هم می‌توان جلوپنجره‌ای جدید و متفاوت را بر پیشانی این شاسی بلند مشاهده کرد که در اطراف آن از چراغ‌های جدید LED و پروژکتورهای HID جدید استفاده شده است. علاوه بر این‌ها، مجموعه سپر هم تغییراتی به خود دیده و مهم‌تر از این‌ها، قرارگیری لوگویی متفاوت در میان جلوپنجره خودرو است که برای اولین بار در صنعت خودرو استفاده شده است. البته برخی‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که همچون جنسیس برای هیوندای، همچون کوروت برای شورلت، این شاسی بلند هم خودرویی لوکس در زیر چتر حمایت شرکت خودروسازی کیا است.

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس

برای داخل کابین هم می‌توان پنل‌های چوبی و روکش‌‌های چرمی مرغوب و سیستم تهویه مخصوص برای صندلی‌ها را مشاهده کرد که به لوکس‌تر شدن این برند کمک می‌کند و برای بخش ایمنی هم جدیدا از سیستم هشدار نقاط کور، سیستم کمک حرکتی در تپه‌ها، سیستم مانیتورینگ چهار دوربینه، سیستم کمک پارک، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم پایداری الکترونیکی و کیسه‌های هوای ایمنی پرده‌ای اشاره داشت که سطح ایمنی این خودروی تولید شده در ۲۰۰۸ را با استاندارد‌های روز مطابقت داده است.

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس

کیا موهاوی 2016 تولید شد +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج