اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۷۱۶۰
۱۹ نظر
۵۰۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
پ

چرا هاشمی دیگر به نماز جمعه نمی‌رود؟

محمد هاشمی تحلیلگر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به غیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه گفت: ایشان به خاطر اینکه حرمت نماز جمعه به خاطر شعارهای عده‌ای در صورت حضور آیت‌الله هاشمی شکسته خواهد شد در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند.

عصر ایران: محمد هاشمی تحلیلگر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به غیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک تریبون خیلی مهم است که بسیاری از مسایل مهم کشور در آن طرح می‌شود و به همین دلیل فرصتی تلقی می‌شود برای ایجاد رابطه بین مردم و نظام.

رئیس سابق سازمان صداوسیما خاطر نشان کرد: آقای هاشمی در گذشته که خطیب جمعه بودند، نشان دادند که خواسته های مردم برایشان اهمیت داشت به طوری که راهکار ارایه می‌کردند و سخنانشان همیشه تاثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: الان هم آقای هاشمی مشکلی با حضور در نماز جمعه ندارند. مردم هم در این سال‌ها از ایشان خواسته‌اند در نماز جمعه حضور پیدا کنند اما در این موانعی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد آیت‌الله هاشمی در نماز جمعه شرکت کند.

"سرپرست وزرات خارجه در دولت رجایی" ادامه داد: ایشان به خاطر اینکه حرمت نماز جمعه به خاطر شعارهای عده‌ای در صورت حضور آیت‌الله هاشمی شکسته خواهد شد در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تنها هدف افراطی‌ها تخریب هاشمی است و برای آنها مهم نیست که در چه مکان یا زمانی به او توهین می‌کنند به خاطر همین آیت‌الله برای از بین نرفتن جایگاه و قداست نماز جمعه، خطبه نمی‌خوانند.

محمد هاشمی افزود: همانطور که در سال‌های گذشته شاهد بودیم این افراد در حرم حضرت معصومه به علی لاریجانی حمله کردند و علیه وی شعار دادند و حرمت این حرم مقدس را نگه نداشتند. این افراد با نماز جمعه هم همین کار را می‌کنند و حرمت آن را نگه نمی‌دارند.

عضو سابق حزب کارگزاران تصریح کرد: اگر در سال آینده افراطی‌ها در کشور جولان دهند و هرجا حاضر باشند و بخواهند هر جمعی که مخالف آنها باشند را به هم بزنند و شعار بدهند و حرمت را نگه ندارند، قطعا آیت‌الله هاشمی در نماز جمعه شرکت نخواهد کرد.

برادر آیت‌الله هاشمی افزود: اگر قانون شکنان محدود شوند و همه امور بر اساس قانون پیش برود قطعا آقای هاشمی در نماز جمعه شرکت خواهند کرد. ایشان مشکلی با نماز جمعه ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رفتار باین افراد باعث شده است تا آیت‌الله هاشمی برای حفظ حرمت‌ها و آرامش کشور در بسیاری از مراسمی که از او دعوت به عمل می‌آید حضور پیدا نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      شعار دهندگان اشتباه میکنند با حامیانشان ملت با رای خود نشان دادند که هاشمی و روحانی و سید حسن خمینی را میخواهند و تندروها را به زبا له تاریخ ریختند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملت ؟ کدوم ملت ؟فقط نصف واجدین شرایط تو تهران شرکت کرده بودن فکر می کنی واسه ما رفسنجانی یادیگری فرق می کنه ؟

      • بدون نام

        اینها هم که نیامدند، از وضع فعلی ناراضی بودند.
        فکر می کنی، اگه می امدند به یزدی و مضباح رأی می دادند؟

      • بدون نام

        ببخشید حضرت اقا فرمودند از کلمه تندرو استفاده نکنید چون این کلمه رو غرب به حزب الله نسبت داده .ادم یا جز حزب الله هس یا حزب شیطان شما کدومشی ؟؟؟؟

      • محمد

        جوش نكن موتورت ميسوزه، او گفت تو هم باور كردي، اينهايي كه رفسنجاني رو ميخوان برا دنياشون ميخوان نه برا آخرتشون

    • علی

      اقای هاشمی اینها همه کشک هستند .
      وقتی خود حدیت میاورید و به مردم میگویید که سه جمعه به نماز جمعه نرود منافق است
      الان فکر کنم دلیل شما قانع کننده نیست

    • بدون نام

      آیا زباله دان تاریخ مصداق توهین نیست ؟
      این پیام دهنده نه چندان محترم خود از قماش همان بی ادبان است

      پاسخ ها

      • علی

        کی با تو بود

      • بدون نام

        از تاریخ های دور تابه الان ادمایی که ازولی امر خودشون اطاعت نکردند شکست خوردند و به زباله دان تاریخ پیوستند.ی نمونه مثال بزنید که خلافش ثابت بشه ک ادمی بوده وبه حرف ولی امرش گوش داده و به زباله دان تاریخ پیوسته؟؟؟

    • مسعود

      اساس نماز جمعه بر وحدت عموم هستش اونوقت آیت الله هاشمی بیان ک یه عده شعار تفرقه آمیز سر بدند و هوچیگری کنند خوبه اونوقت؟!؟!
      هیچکی هم نمیتونه بگه نه کسی از این شعارا نمیده چرا ک ما خودمون ب وضوح دیدیم و نمیشه راحت منکرش شد. نرفتن ب نماز جمعه ب نیت حفظ وحدت بهتر از رفتن ب نماز جمعه ای هستش ک یه عده بیانو تفرقه بندازنو شعارهای عوام فریبانه بدند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخیالش!چون نیک بنگری همه تزویر می کنند.حتی خدا و دین و اخرت را همه ابزار قدرت جویی و دنیا پرستی کرده اند و کسی از اهل حاکمیت دلش برای معنویت لک نزده است!پایین پایشان را ببین چه خبر است و چه تلفاتی داده!اینها بر گرده مردم بالا رفته اند و بر مردم لگد می زنند!

    • بدون نام

      اقای هاشمی آن موقع که در خطبه های نماز جمعه از اشوب طلبان و فتنه گران حمایت کردید ایا جایگاه نماز جمعه را حفظ کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • صدیقه

      سلام و ادب
      انصاف داشتن گویی برای خیلی ها سخت است!!!!!!!!! باید مواظب بود مصداق این فرمایش کتاب کریم نباشیم که بر قلب و گوشها مهر میزنیم، پناه بر خدا که گناه انسانها را کور . کر میسازد. هر انسانی از جمله آقای هاشمی امکان خطا دارد که خطای ایشان بر آنانکه که بینا هستند پوشیده نیست به علاوه اینکه خطای برخی به دلیل موقعیت خاصشان اثراات سوء بیشتر دارد. علیکم بالانصاف .......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ماقبول داریم هر انسانی خطا میکنه و قابل بخشش هست ولی اینکه بخواد رو خطاش پافشاری کنه نمیشه وانشاالله خود خدا جزاشون هرچه سریعتر بده

    • میرزاعباس

      چرا نگفت اواز فتنه حمایت کرد جلویشرا گرفتند

    • بدون نام

      واقعأجای خالی ایشان احساس میشه ونیامدنش به نمازجمعه ایشان راازمردم دورنمیکند. منتظرمیمانیم
      تاروزی که آیت الله خطبه بخوانن درنمازجمعه. .
      درودبرهاشمی روحانی وسیدحسن خمینی

    • امیرجعفر

      کامنت اول 11/39توواقعا 1600000یک میلیونوششصدهزارنفررایک ملت تصورمیکنی ؟تازه خیلی ازاین افراد هم بدون گرایش سیاسی درپای صندوق باتقلب ازروی دست دیگررای دهندگان لیست راپرکردندچون بعضی هافکرکرده بودن امتحان کنکوره البته تهران انسان های باسوادزیادداره امابیسوادهای تهران چندده برابرافرادباسوادهستن .اگرجامعه شناس هستید گشتی درشهر ودرمترو وکوچه بازاربزنید این امرکاملا مشهودوملموس است

    • علی

      اقای امیر جعفر شما مصداق کافر همه را به کیش خود پندارد هستید

    • مهدی

      خلایق هرچه لایق این قوم لیاقت حضرت آیت اله هاشمی را ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج