adexo3
۳۰۷۱۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ویژگی‌های انتخابات ۷ اسفند از نگاه رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری انتخابات امسال را انتخاباتی مهم دانستند و فرمودند:«این حضور مردمی، خیلی معنادار است مردم به معنای واقعی کلمه اعتماد خودشان را به نظام اسلامی نشان دادند و عملًا ثابت کردند.»

خبرگزاری ایسنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری انتخابات امسال را انتخاباتی مهم دانستند و فرمودند:«این حضور مردمی، خیلی معنادار است مردم به معنای واقعی کلمه اعتماد خودشان را به نظام اسلامی نشان دادند و عملًا ثابت کردند.»

صوصیات مهم انتخابات هفتم اسفند که رهبر انقلاب در این دیدار مطرح کردند به شرح زیر است:

* حضور آزادانه مردم: مردم برای شرکت در انتخاباتهای کشور ما آزادی عمل دارند، در بعضی از کشورها اجباری است.

*رقابت کامل: سعی شد که گفته شود انتخابات رقابتی نیست لکن خلاف واقع بود، با عَلَم‌های گوناگون، با نام‌ها و شعارهای گوناگون، جناح‌ها و افراد مختلف شرکت کردند. انتخابات کاملاً رقابتی بود.

* امنیت و آرامش: امروز محیط اطراف ما را مشاهده کنید، کشورها دچار ناامنی‌اند، زندگی سالم و آرام هم ندارند در کشور ما بحمداللّه انتخاباتی با این عظمت با کمال آرامش و امنیّت، اتّفاق می‌افتد. این یک موجودی و نعمت بزرگ الهی است برای یک کشور.

* سلامت و امانتداری: بحمداللّه انتخابات سالم بود و همیشه سالم بوده. این نشان داد بی‌اعتباری حرف و اقدام کسانی را که یک وقتی یک انتخاباتی را مثل سال ۸۸ نامعتبر دانستند و آن فتنه‌ی مضر و مُهیب را برای کشور به‌وجود آوردند.

* رفتار نجیبانه‌ی کسانی که رأی نیاوردند: نکته‌ دیگر انتخابات رفتار کاملاً نجیبانه‌ی کسانی بود که رأی نیاوردند... برخلاف رفتار نانجیبانه‌ کسانی که در سال ۸۸ چون رأی نیاوردند دعوا راه انداختند، مردم را به خیابانها کشاندند، برای کشور هزینه درست کردند، طمع دشمن را برانگیختند. مردم در این انتخابات اعتماد خودشان به نظام اسلامی و تبعیّت از نظام اسلامی را اثبات کردند... تلاش دشمن برای بی‌اعتبار کردن انتخابات به نتیجه نرسید و انتخابات با اعتبار تمام انجام گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج