اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۷۲۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هاشمی: رهبری انتخابات را تایید کردند

آیت الله هاشمی رفسنجانی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان اشاره کرد و گفت: ما دیروز شاهد بودیم رهبری هم انتخابات را خوب توصیف کردند و آرامش و صحت انتخابات را تایید فرمودند.

خبیرگزاری ایرنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس دهم مجلسی است که یکنواخت نیست و در آن تضارب آرا خواهد بود که بسیار مهم است.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز شنبه در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول و نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم افزود: تحولاتی که از سال ۸۴ شروع شد و به سال ۹۲ خاتمه پیدا کرد تحولات منفی بود و وضع کشور، انقلاب و اسلام را در شرایط نامناسبی قرار داد.

وی ادامه داد: مردم گام اول را در سال ۹۲ خوب برداشتند و راه را باز کردند چرا که اگر راه باز نشده بود این نتیجه در گام دوم به دست نمی آمد.

هاشمی ادامه داد: با این دو گام که برداشته شد جامعه و مردم به خصوص سیاستمداران فرهیخته، شرایطی پیدا کردند که اگر جدی باشیم و صبر و استقامت داشته باشیم می توانیم انحرافی را که در انقلاب پیش آمد، اصلاح کنیم و به تناسب زمان که شرایط بهتری دارد شرایط بسیار نو و ارزشمندی را در تاریخ انقلاب داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما کسانی هستید که انتخاب شدید یا در آستانه انتخاب شدن هستید و موثرترین نقطه مدیریت را در اختیار خواهید گرفت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان اشاره کرد و افزود: ما دیروز شاهد بودیم رهبری هم انتخابات را خوب توصیف کردند و آرامش و صحت انتخابات را تایید فرمودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج