adexo3
۳۰۷۳۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درز تصاویر جدید از HTC ۱۰

امروز تصاویری در اکانت توییتر tanalibera@ منتشر شده که مربوط به گوشی HTC ۱۰ می‌شوند. در این تصاویر قاب جلویی و قاب پشتی گوشی دیده می‌شوند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: امروز تصاویری در اکانت توییتر tanalibera@ منتشر شده که مربوط به گوشی HTC ۱۰ می‌شوند. در این تصاویر قاب جلویی و قاب پشتی گوشی دیده می‌شوند.

درز تصاویر جدید از HTC 10

در تصویری که از پشت گوشی منتشر شده دوربین آن دیده می‌شود. در کنار دوربین فلش قرار گرفته که در مقایسه با M۹ بزرگ‌تر است. براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده، این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری خواهد داشت. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. از نظر طراحی، این تلفن همراه هوشمند ظاهر متفاوت‌تری در مقایسه گوشی‌های قبلی این شرکت ندارد و در حالی که HTC گفته بود در این گوشی تغییرات ظاهری ایجاد می‌کند، شاهد چنین اتفاقی نیستیم.

درز تصاویر جدید از HTC 10
گوشی HTC ۱۰

در تصویری که از جلوی گوشی منتشر شده هم شاهد صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی AMOLED این تلفن همراه هوشمند هستیم. دوربین جلو در سمت راست قرار دارد و در پایین گوشی هم دکمه‌ی خانه و دکمه‌های لمسی مربوط به سیستم عامل اندروید دیده می‌شوند.

شرکت HTC هنوز پرچم‌دار جدید خودش را به شکل رسمی معرفی نکرده؛ اما تا این لحظه خبرهای مختلفی از HTC 10 منتشر شده است. به احتمال زیاد گوشی جدید این شرکت تا مدتی دیگر به شکل رسمی معرفی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج