۳۰۷۳۸۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تهدید جدی اپل توسط دولت آمریکا

وزارت دادگستری ایالات متحده گفته است که اگر اپل به همکاری نکردن ادامه دهد، به راحتی می‌تواند این شرکت را مجبور به ارایه‌ی کد منبع (Source Code) سیستم عامل iOS کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: قضایای بین اپل و FBI ظاهرا حسابی بالا گرفته است؛ طوری که شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی خطر بزرگی را مقابل‌شان احساس می‌کنند. در حالی که اپل از باز کردن آیفون محکوم اصلی پرونده‌ی «سن برناردینو» سر باز زده، شرکت‌های مختلفی از اپل پشتیبانی کرده‌اند. با این حال،‌ وزارت دادگستری ایالات متحده گفته است که اگر اپل به همکاری نکردن ادامه دهد، به راحتی می‌تواند این شرکت را مجبور به ارایه‌ی کد منبع (Source Code) سیستم عامل iOS کند.

تهدید جدی اپل توسط دولت آمریکا

اپل گفته بود که اگر برنامه‌ی باز کردن آیفون‌ها را برای FBI بسازد، این سازمان اطلاعاتی می‌تواند از این ابزار برای باز کردن تمام آیفون‌های دنیا استفاده کند. در تهدید جدید وزارت دادگستری امریکا آمده است: "سازمان FBI نمی‌تواند به تنهایی نرم‌افزار آیفون را باز کند. این سازمان به کد منبع و امضای الکترونیک (Electronic Signature) اپل برای باز کردن آیفون نیاز دارد."

تهدید وزارت دادگستری ایالات متحده علیه اپل بسیار جدی است. در ادامه‌ی حکم این سازمان آمده: "دولت به دنبال مجبور کردن اپل برای ارایه‌ی کد منبع نبود، چون پاسخ به چنین درخواستی برای اپل خوشایند نخواهد بود. با این حال،‌ اگر اپل کد منبع را ارایه کند، برنامه‌نویسان این شرکت دیگر نیازی به ساخت ابزاری برای سازمان FBI نخواهند داشت."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج