۳۰۷۶۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توجه هیلاری کلینتون به خشم مردم آمریکا

تارنمای روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد هیلاری کلینتون با انتشار بیانیه ای در مورد هجوم معترضین به همایش انتخاباتی طرفداران ترامپ در شیکاگو گفت : &#۰۳۹;باید به خشم مردم آمریکا توجه کنیم.&#۰۳۹;

خبرگزاری ایرنا: تارنمای روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد هیلاری کلینتون با انتشار بیانیه ای در مورد هجوم معترضین به همایش انتخاباتی طرفداران ترامپ در شیکاگو گفت : 'باید به خشم مردم آمریکا توجه کنیم.'

کلینتون در بیانیه خود سعی کرد تا لزوم اتحاد سیاسی را در میان احزاب آمریکا گوشزد کند و نوشت: 'سخنان تفرقه آمیزی که می شنویم موجب نگرانی شدید می شود. میان ما اختلاف وجود دارد و می دانیم که بسیاری از مردم آمریکا خشمگین هستند.'

وی در ادامه بیانیه خود به کشتار چارلستون اشاره کرد که در آن یک نژادپرست با تیراندازی به سیاهانی که برای انجام فرائض مذهبی به کلیسا رفته بودند ۹ تن را به قتل رساندند.

کلینتون با اشاره به واکنش معقول مردم به این حادثه، آن را نمونه ای از توانایی مردم آمریکا برای کنار گذاشتن اختلافاتشان دانست.

وی نوشت: 'خانواده های این قربانیان به هم پیوستند و جوی پدید آمد تا پرچم دوران نژادپرستی از اماکن دولتی پایین کشیده شود. این اتفاق باید الگویی باشد تا ما بتوانیم اختلافات دردناک میان خود را کنار بگذاریم.'

به گزارش ایرنا، طرفداران «برنی سندرز» به همراه برخی از مکزیکی ها و مسلمانان شنبه «شب گذشته» مانع برپایی همایش انتخاباتی دونالد ترامپ در شیکاگو شده و با پلیس و هواداران او درگیر شدند. در پی این رویداد، ترامپ برهم زنندگان همایش خود را 'اراذل' طرفدار سندرز خواند و از این کاندیدای دموکرات خواست تا جلوی آنان را بگیرد.

با این حال سندرز در مصاحبه با خبرنگاران، این اتفاق را حاصل واکنش به اظهارات 'نژادپرستانه' شخص ترامپ دانست. دیشب نیز هنگامی که ترامپ در اوهایو، در میان هواداران خود سخنرانی می کرد، فردی با پریدن از حصار قصد حمله به وی را داشت که با واکنش محافظین وی دستگیر شد.

در رقابتهای درون حزبی دموکراتها و جمهوریخواهان برای انتخاب نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون از رقبای خود پیش هستند.

از سوی دیگر رای گیری های درون حزبی ایالت وایوومینگ و ناحیه واشنگتن (پایتخت آمریکا) دیشب برگزار شد و تد کروز توانست از میان ۲۹ نماینده ایالت وایومینگ، ۹ نماینده را به خود اختصاص دهد. ترامپ و روبیو هر کدام یک نماینده را در این ایالت به مجمع حزبی تابستان آینده فرستادند. سرنوشت باقیمانده نمایندگان نیز در آن زمان مشخص می شود.

در ناحیه واشنگتن نیز روبیو و کیسیک توانستند به ترتیب ۱۰ و ۹ نماینده از مجموع ۱۹ نماینده این ناحیه را به خود اختصاص دهند.

ترامپ تاکنون ۴۶۰ نماینده در رای گیری های درون حزبی کسب کرده و برای قطعی شدن نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا باید رکورد ۱۲۳۷ نماینده را بشکند. تد کروز با ۳۷۰ و مارکو روبیو با ۱۶۳ نماینده در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج