adexo3
۳۰۸۰۳۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کاهش قیمت خودروهای بی‌ کیفیت

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه شورای رقابت اعلام کرده که قیمت خودروهای بی کیفیت در سال ۹۵ کاهش خواهد یافت، گفت: امروز بازار خرید و فروش خودرو راکد بوده و مردم منتظر تغییرات بازار در سال آینده هستند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه شورای رقابت اعلام کرده که قیمت خودروهای بی کیفیت در سال ۹۵ کاهش خواهد یافت، گفت: امروز بازار خرید و فروش خودرو راکد بوده و مردم منتظر تغییرات بازار در سال آینده هستند.

امیرارسلان منصوری با اشاره به اینکه بازار خودرو برخلاف انتظارات در روزهای آخر سال هم رونق نیافته است، اظهار داشت: در حال حاضر مردم دست از خرید برداشته‌اند و منتظر تغییرات بازار در سال آینده هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه ورود خودروهای جدید را باید یکی از دلایل رکود خرید و فروش خودرو دانست، افزود: این در حالی است که شرکت‌های خودروساز اعلام کرده‌اند تولیدات مشترک آنها با شرکای خارجی در سال ۹۶ وارد بازار خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته در کنار این موضوع شورای رقابت هم اعلام کرده که قیمت خودروهای بی کیفیت در سال ۹۵ کاهش خواهد یافت که همین موضوع خود می تواند مانع خرید خودرو توسط مردم در این روزها باشد.

منصوری با بیان اینکه در سال آینده با گشایش های بین المللی مردم توقع کاهش قیمت ها را دارند، گفت: در حال حاضر فروشندگان خودرو به دلیل رکود بازار با مشکلات زیادی روبه رو شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      طبق اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران پراید کره‌ای در آلمان با قیمت یک میلیون تومان ایران خریدو فروش می‌شود. در ایران پراید ایرانی باید چند خریدو فروش شود؟

    • ناشناس

      صنعت دولتی و فرمایشی تحت حمایت رانت محکوم به شکست است حالا هرچه قدر هم این مردم بی نوا را تحت فشار بگذارند اخر همان نتیجه را خواهند گرفت که شوروی سابق گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج