۳۰۸۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوت و كوری تلويزيون بعد از ماه رمضان

شبكه هاي مختلف تلويزيوني بعد از پايان سريالهاي رمضاني، هنوز نتوانسته اند جايگزين مناسبي پيدا كنند. در اين ميان تنها شبكه تهران است كه پخش سريال «تكيه بر باد» را شروع كرده است.

سوت و كوری تلويزيون بعد از ماه رمضان
هفت صبح:شبكه هاي مختلف تلويزيوني بعد از پايان سريالهاي رمضاني، هنوز نتوانسته اند جايگزين مناسبي پيدا كنند. در اين ميان تنها شبكه تهران است كه پخش سريال «تكيه بر باد» را شروع كرده است.

شبكه هاي مختلف تلويزيوني اين بار هم مثل هميشه با پايان مناسبتي مثل رمضان و اتمام سريالهاي مخصوص اين ايام، مدتي طول مي كشد تا بتوانند كنداكتور پخششان را سر و سامان دهند.

ازميان شبكه ها، فعلا فقط شبكه تهران براي روزهاي بعد از رمضان، برنامهريزي دقيقي انجام داده و «تكيه بر باد» را آماده پخش كرده و ساير شبكه ها همچنان بي برنامه اند.

امسال بهخاطر همزمان شدن پايان مناسبت ماهرمضان با برگزاري اجلاس جنبش عدمتعهد هران، تلويزيون درچيدن كنداكتور يك مقدار هم با تاخير بيشتري عمل ميكند.

قطعا تمام شبكه ها ويژهبرنامهاي را براي اين ايام در نظر ميگيرند و ممكن است اين زمان با پخش سريالها تداخل داشته باشد.

درهرصورت به احتمال زياد تا يكي، دو هفته ديگر، اين بي نظمي ها و بي سريالي ها ادامه خواهد داشت. با اين حال، شبكه هاي مختلف براي پرشدن اين خلا سريالي، سريالهاي خارجي يا ميني سريالهايي را در نظر گرفتهاند كه به اجمال آنها را معرفي ميكنيم .

دايره جنايي تا 20 شهريور

شبكه يك كه بعد از نوروز امسال، برخلاف ساير شبكهها خيلي زود براي چيدن كنداكتورش وارد عمل شد و بلافاصله بعد از تعطيلات، «حيراني» را روي آنتن برد تا كنداكتورش از سريال ايراني خالي نشود اما اين اتفاق بعد از ماه مبارك رمضان تكرار نشد.

چراكه سريال «جنگبازي» كه نخستين گزينه شبكه يك براي پخش بعد از ماه رمضان است، سريالي مناسبتي است كه شبكه يك قصد دارد آن را حوالي هفته دفاع مقدس رويآنتن بفرستد. با توجه به اين مسئله، اين شبكه ترجيح داده تا بيستم شهريور ماه كه پخش اين سريال شروع ميشود كنداكتورش را با فصل جديدي از سريالخارجي «دايرهجنايي» پركند.

اين شبكه همچنين تصميم دارد پخش سريال «پرستاران» را هم تا اواسط شهريور به پايان برساند و از 17 شهريور سريال الف ويژه «كلاه پهلوي» را جمعه شبها روي آنتن ببرد.

شبكه دو همچنان بلاتكليف

شبكه دو بعد از پايان پخش سريال «چمدان»، هنوز تصميم قطعي براي سريال شبانگاهياش نگرفته و فعلا ميني سريال سهقسمتي «عامل سوم» را روي آنتن فرستاده. «عامل سوم» سال گذشته به كارگرداني مجيد جوانمرد و بازيكورشتهامي، ليلابلوكات، پويااميني و... به صورت فيلم تلويزيوني ساخته شد اما گويا امسال با يك سري تغيير و تحول به صورت ميني سريالي سه قسمتي در آمده و راهي آنتن شده است.

درباره اينكه با شروع هفته آينده، چه سريالي قرار است در اين شبكه به نمايش دربيايد، اطلاعي در دست نيست چون خود روابط عمومي اين شبكه هم هنوز اطلاعي از اين مسئله ندارد!

پخش هرشبي «دونگ ئي» در شبكه سه

شبكه سه هم فعلا سريالكرهاي «افسانه دونگ ئي» را از باكس مخصوص پنجشنبه شبها بيرون آورده و هرشب ساعت 20:45 روي آنتن ميبرد.

با توجه به اينكه اين سريال 60 قسمتي است و تا بهحال حتي 20 قسمت آن هم روي آنتن نرفته، احتمال ميرود كه شبكه سه، تا اواخر شهريور پخش آن را ادامه دهد. ضمن اينكه طبق جديدترينخبرها سريال «دزد و پليس» سعيدآقاخاني هم پاييز روي آنتن ميرود و ممكن است شبكه سه گزينه ايراني ديگري براي پخش در اين فاصله نداشته باشد.

اين شبكه البته چند شبي است پخش تيزرهاي سري جديد سريال «خانه اجارهاي» را هم شروعكرده. با توجه به اينكه اين سريال درگروه اجتماعي شبكه سه توليد شده، احتمالا باكس 20:45 برايش در نظرگرفته نميشود و باز هم در باكس 23 روي آنتن ميرود. سري اول اين مجموعه هم اسفند ماه در باكس ساعت 23 پخش شد.

شبكه تهران، با برنامه ترين شد

شبكه تهران كه معمولا درانتخاب و پخش به موقع سريالهاي تلويزيوني، خيلي با تاخير عمل ميكند، اين بار براي پخش «تكيه بر باد» يك مقدار منظمتر عمل كرده و با پايان ماه رمضان، بلافاصله آن را روي آنتن فرستاده است.

اين سريال به كارگرداني محمود معظمي براي ماه رمضان سال گذشته در نظر گرفته شده بود كه به خاطر برخي اصلاحات، از كنداكتور پخش خارج شد. شبكه تهران علاوه بر «تكيه بر باد»، براي باكس ساعت 13 هم آخرين سريال زندهياد مسعود رسام را باعنوان «غيرمحرمانه» درنظرگرفته؛ سريالي با بازي یوسف تیموری، سحر ولدبیگی، رضا بنفشهخواه، رضا فیضنوروزی، فریبا محجوب و ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج