۳۰۸۶۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«هیلاری» و «دونالد» پیروز سه شنبه بزرگ

نتایج اولیه انتخابات درون حزبی نشان می دهد در پنج ایالت اوهایو، کارولینای شمالی، فلوریدا، ایلینوی و میسوری دو نامزد انتخاباتی دموکرات و جمهوری خواه نسبت به رقبای خود پیشتاز هستند.

خبرگزاری مهر: نتایج اولیه انتخابات درون حزبی نشان می دهد در پنج ایالت اوهایو، کارولینای شمالی، فلوریدا، ایلینوی و میسوری دو نامزد انتخاباتی دموکرات و جمهوری خواه نسبت به رقبای خود پیشتاز هستند.

در حالی نامزدهای انتخابات در آمریکا در دومین سه شنبه بزرگ خود را در ایالت های مختلف آزمایش کردند که نتایج در چند ایالت نشان می دهد هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ شانس اول دو حزب دموکرات و جمهوری خواه هستند.

نظرسنجی ها حاکی از این است که کلینتون و ترامپ در ایالت های مختلف آمریکا از رقبای خود پیشی گرفته اند. در پنج ایالت اوهایو، کارولینای شمالی، فلوریدا، ایلینوی و میسوری دو نامزد انتخاباتی دموکرات و جمهوری خواه نسبت به رقبای خود پیشتاز هستند.

آرا کسب شده از ایالت اوهایو نشان می دهد ترامپ و کلینتون شانس اول نامزدی دو حزب اصلی آمریکا خواهند بود. این در حالی است که دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی ایالت ماریانای شمالی توانست مقام اول را کسب کند.

دونالد ترامپ، در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری آمریکا توانسته در رأی‌گیری روز سه‌شنبه جزایر ماریانای شمالی، از مناطق خودگردان ایالت متحده آمریکا، بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد.

ترامپ با پیروزی در ماریانای شمالی توانست ۹ ایالت را به آرا خود اضافه کند. پس از ترامپ، تد کروز و مارکو روبیو قرار دارند. سه شنبه هفته گذشته ترامپ در ایالت های میشیگان، می سی سی پی و هاوایی توانسته بود مقام اول را کسب کند.

این در حالی است که «مارکو روبیو» رقیب هم حزبی ترامپ پس از کسب نتایج ضعیف در انتخابات دومین سه شنبه بزرگ، اعلام کرد از دور رقابت ها کناره گیری می کند.

وی پس از کسب مقام دومی پس از ترامپ در انتخابات ایالت فلوریدا اعلام کرد از دور رقابت ها کنار می کشد. وی همچنین اذعان کرد که این نتایج چهره واقعی آمریکا را نشان داد.

گفتنی است انتخابات درون حزبی موسوم به دومین سه شنبه بزرگ، همچنان در پنج ایالت آمریکا ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج