اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۸۷۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جدیدترین لپ‌تاپ Razer Blade معرفی شد

امتیاز مدل ۲۰۱۶ Razer Blade تنها سبک‌تر بودن آن نسبت به مدل قبلی نیست و قیمت ارزان‌تر را هم باید به امتیازهای آن افزود.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: خبر خوب برای بازی‌کننده‌های حرفه‌ای: یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ارتقا پیدا کرده تا حتی از این هم جذاب‌تر و محبوب‌تر شود. ریزر بلید Razer Blade) ۲۰۱۶) سبک‌تر از مدل قبلی شده و قرار است این‌بار رنگ‌های متنوع نور پس‌زمینه در کنار مشخصات فنی قوی‌تر این مدل نسبت به مدل قبلی قرار ‌گیرد. قیمت این لپ‌تاپ فوق‌باریک که اواسط فروردین وارد بازار خواهد شد، از ۱۹۹۹دلار شروع می‌شود.

ریزر بلید ۲۰۱۶ شباهت زیادی به مدل قبلی دارد که این البته نه‌تنها بد نیست بلکه جزو مزایای آن محسوب می‌شود. بدنه‌ی تمام مشکی و باریک این لپ‌ تاپ در ابعاد ۰.۷۰ × ۹.۳ × ۱۳.۶ اینچی مثل سابق است؛ با این تفاوت که وزن آن کمتر شده و از ۱.۹۹ کیلوگرم به ۱.۹۲۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده.

جدیدترین لپ‌تاپ Razer Blade معرفی شد

یکی از ایرادهای مدل قبلی، نبود امکان تغییر رنگ نور پس‌زمینه‌ی کیبورد از سبز به سایر رنگ‌ها بود؛ اما حالا این امکان برای مدل جدید وجود دارد که نور کیبورد را به کمک برنامه‌ی Synapse به هریک از ۱۶.۸ میلیون رنگ موجود در طبیعت درآورید.

برای توصیف مشخصات فنی ریزربلید۲۰۱۶ باید به پردازنده‌ی Intel Core i۷ ۶۷۰۰HQ، رم ۱۶ گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce GTX ۹۷۰M و همچنین حافظه‌ی SSD قابل ارتقا به ۵۱۲ گیگابایت اشاره کنیم. این سخت‌افزار قدرت کافی را برای اجرای بازی‌های جدید روی نمایش‌گر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ × ۳۲۰۰پیکسل دارد.

جدیدترین لپ‌تاپ Razer Blade معرفی شد

ناگفته نماند که ریزربیلد ۲۰۱۶ سه پورت USB ۳.۰ با سرعت بالا، یک پورت HTML برای اتصال به نمایش‌گرهای دیگر و یک Thunderbolt ۳ USB-C دارد. این پورت امکان اتصال لپ تاپ به آمپلی‌فایر مخصوص ریزر را فراهم می‌کند که قدرت گرافیکی یک کامپیوتر رومیزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

امتیاز مدل ۲۰۱۶ ریزر بلید تنها سبک‌تر بودن آن نسبت به مدل قبلی نیست و قیمت ارزان‌تر را هم باید به امتیازهای آن افزود. قیمت نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ۱۹۹۹ دلار و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی ۲۱۹۹ دلار خواهد بود.

طرفداران پروپاقرص لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی برای این‌که جدیدترین مدل از یک لپ‌تاپ ایده‌آل برای بازی را تهیه کنند، همین‌روزها می‌‌توانند اقدام به پیش‌خرید آن کنند و برای خرید مستقیم آن باید تا اواسط فروردین (ماه آوریل) صبر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج