۳۰۹۱۵۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مستمری اسفند بازنشستگان پرداخت نشد

صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و ۲۶۰هزار عضو دارد که تا پایان ساعت کاری امروز ۲۷ اسفندماه حقوق خود را دریافت نکرده اند.

کلید ملی نوشت: صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و ۲۶۰هزار عضو دارد که تا پایان ساعت کاری امروز ۲۷ اسفندماه حقوق خود را دریافت نکرده اند.

مستمری بازنشستگان صندوق بازنشستگان کشوری تا ساعت ۱۶ امروز ۲۷ اسفندماه پرداخت نشده است و این درحالی است که امروز آخرین روز کاری سال ۱۳۹۴ محسوب می شده است. این در حالی است که صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و ۲۶۰هزار عضو دارد.

با وجود پیگیری های مکرر بازنشستگان برای دریافت مطالباتشان و وعده های مسئولان مبلغ مستمری اسفندماه امسال بازنشستگان به حساب آنها واریز نشده است.

گفته می شود که خزانه بودجه مربوط به حقوق اسفندماه صندوق بازنشسته کشوری را تامین نکرده است.

بنا بر محاسبات انجام شده مبلغ مورد نیاز برای پرداخت مستمری بازنشستگان یک هزار میلیاردتومان است اما با وجود تلاش های مدیران صندوق بازنشستگی کشور تلاش های انجام شده به نتیجه نرسیده و جواب مشخصی از سوی مسئولان ارائه نشده است.

یکی از بازنشستگان در گفتگو با کلیدملی گفت: بانک ها اعلام آمادگی کرده بودند تا در صورت تامین بودجه فردا جمعه برخلاف تعطیل بودن کار واریز به حساب ها را انجام دهند اما تا کنون بودجه تامین نشده و پیشنهاد همکاری بانک ها بدون پاسخ مانده است.

یکی از مسئولان صندوق بازنشستگی در گفتگو با کلیدملی گفت: طی چند روز گذشته تلاش زیادی برای تامین این بودجه انجام داده و به مراجع مسئول مراجعه کرده ایم اما تا کنون تلاش های ما بی نتیجه مانده و مسئولان نتوانسته اند این مشکل را حل کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سوران

      بازنشسته ها بیشتر از بقیه به پولشون نیاز دارن،واقعا بی انصافیه که حقوقشون رو اینقدر دیر میدن..اونم تو این گرونی این روزها..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج