۳۰۹۲۳۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حقوق اسفند ماه تمامی بازنشستگان کشوری شب گذشته به حساب آنها واریز شد و از امروز قابل برداشت است.

خبرگزاری مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حقوق اسفند ماه تمامی بازنشستگان کشوری شب گذشته به حساب آنها واریز شد و از امروز قابل برداشت است.

علی ربیعی گفت: با حمایت رئیس جمهوری بعد از تشکیل کار گروهی تمامی کسری های سال ۹۴ به ویژه کسری مرتبط با حقوق بازنشستگان کشور تامین شده است.

وی افزود : به این ترتیب تمامی بازنشستگان کشوری از امروز می توانند با مراجعه به بانک ها حقوق اسفند ماه خود را دریافت کنند.

ربیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه عیدی بازنشستگان پیش از این واریز شده است و دولت تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از تاخیر در مواردی که با زندگی مردم در ارتباط است انجام داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرحناز مستمری بگیر راه اهن هستم امروز نهم فروردین هنوز عیدی نگرفتیم

      من هنوز عیدی سال95 نگرفته ایم من قسط 500هزارتومنی را ندادهام وجای عیدی استفاده کردم حالا جریمه هایم را چه کسی باید تقبل کند

    • بدون نام

      خدای آقای ربیعی چطورمیخواهدجواب خدارابدهد کجاحقوق اسفندواریرزشد؟کی گفت عیدی واریرزشد؟دیروزحقوق بهمن ماه واریرزشد آقای وزیراکرخوابی بیدارشو!!؟

    • بدون نام

      اگر می شد حقوق را این ماه را ۲۹اسفند می ریختند بهتر بود می رفتیم گدا خونه دست پهن میکردیم می گفتیم بازنشسته فولادیم کمک،کنید در را خدا

    • بدون نام

      من که بازنشسته هستم!!! هنوز نه حقوق گرفتم و نه عیدی!!! دروغ های شاخدار دیگه عدی شده و الآن بچه های پنج ساله هم میدونند اینها کارشون دروغه ..........

    • حمید

      من هم باز نشسته فولاد هستم
      حقوق بهمن را یازدهم اسفند پرداخت کردند. ولی از پرداخت عیدی بازنشسته های فولاد.، متاسفانه خبری نیست. آقای ربیعی اعلام کردند حقوق اسفند ماه بازنشسته های کشوری پرداخت شد، معلوم نیست ما،بازنشسته های فولاد جزو.، کدام کشور هستیم؟ بیابید برای یکبار هم که شده. عیدی وحقوق اسفند ما بازنشسته های فولاد را درهمین اسفند پرداخت نمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج