۳۰۹۵۵۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

موساد پشت پرده ها را لو داد

جانشین سابق رئیس موساد با اشاره به اینکه اسرائیل در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دوستان و همپیمانان زیادی دارد، تاکید کرد که روابط با شخصیت‌های سعودی از دهه ۶۰ شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم: جانشین سابق رئیس موساد با اشاره به اینکه اسرائیل در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دوستان و همپیمانان زیادی دارد، تاکید کرد که روابط با شخصیت‌های سعودی از دهه ۶۰ شروع شده است.

به گزارش پایگاه روزنامه اینترنتی رأی الیوم، «مناحیم ناحیک نفوت» جانشین سابق رئیس موساد، رئیس شعبه «تفیل» (روابط غیر رسمی با کشورهای عربی و خارجی که روابط رسمی با اسرائیل ندارند)، در مورد روابط اسرائیل با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گفت: این روابط مربوط به چندین دهه گذشته است.

نفوت که این سخنان را در مصاحبه با شبکه دوم رژیم صهیونیستی مطرح کرد، با اشاره به موضع ریاض در قبال اسرائیل، گفت: اسرائیل در عربستان دوستان و شرکای زیادی دارد و آنها به ما به عنوان یک دشمن نگاه نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۹۵۹ به شعبه تفیل موساد پیوسته است، افزود: ورود به این شعبه به من این امکان را داد تا به تعداد زیادی از کشورهای عربی به ویژه در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس وارد شوم و در این کشورها تعداد زیادی دوست و شریک پیدا کنم.

نفوت در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا سعودی‌ها دشمن اسرائیل هستند یا خیر، تاکید کرد: آنها دوستان ما هستند و روابطه با ما را به خوبی ارزیابی می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تصور موجود در بین ما این است که کشورهای عربی قصد دارند تا اسرائیل را نابود کنند، در حالی که این تصور نادرست است و امروز وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حیدری

      قابل توجه کسانی که بر طبل چرایی ادامه قطع رابطه با عربستان میکوبند!!؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج