adexo3
۳۰۹۶۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ریاست موتورولا از سمت خود استعفا داد

در حین تغییرات سازمانی پیش رو در کمپانی موتورولا، ریک اوسترلو، ریاست شرکت از سمت خود استعفا داد. طی مدت اخیر، بخش های مختلف شرکت دستخوش تغییراتی شده اند تا موتورولا به درستی در چارچوب تجاری خود به فعالیت اش ادامه دهد.

وب‌سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: در حین تغییرات سازمانی پیش رو در کمپانی موتورولا، ریک اوسترلو، ریاست شرکت از سمت خود استعفا داد. طی مدت اخیر، بخش های مختلف شرکت دستخوش تغییراتی شده اند تا موتورولا به درستی در چارچوب تجاری خود به فعالیت اش ادامه دهد.

ریاست موتورولا از سمت خود استعفا داد

لنوو قصد دارد تا با گسترش واحد تولید پی سی، بخش تبلت، فبلت و محصولات خانه هوشمند که از سیستم عامل های ویندوز، کروم و اندروید استفاده می کنند را هم در آن بگنجاند. این بخش که حالا «واحد تجارت دستگاه های هوشمند و پی سی» نام گرفته، توسط مدیر سابق ایسر، جانفرانکو لانچی مدیریت می شود.

لانچی پیش از این به عنوان ریاست لنوو و مدیر ارشد امور مالی نیز فعالیت کرده است. با این حال، وی به نظارت روی واحدهای عملیاتی و فروش محصولات در سراسر جهان ادامه می دهد.

باقی بخش های تجارت موبایل به زودانگ چن و آیمار د لنکساینگ گزارش خواهند داد. این دو به عنوان جایگزین ریاست بخش شان، مستقیما به مدیرعامل لنوو گزارش می دهند. اوسترلو در زمان خریداری شدن شرکت توسط لنوو، مدیریت موتورولا را بر عهده داشت اما همان زمان، دنیس وودساید از شرکت جدا شد و به عنوان مدیر ارشد امور مالی به دراپ باکس پیوست.

لنوو برای قدردانی از زحمات اوسترلو نوشت: «مدیریت با ثبات وی از زمان خریداری شدن توسط لنوو مورد قدردانی است و لنوو برای وی آرزوی موفقیتی پیوسته در آینده آرزو دارد.»

لنوو اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی اعلام کرد که می خواهد روی برند موتورولا تاکید بیشتری داشته باشد و خط تولید Moto را همچنان زنده نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج