adexo3
۳۰۹۸۷۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

زمان سفر در محور چالوس ۷ ساعته شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور به ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و قزوین - رشت اشاره کرد و گفت: زمان سفر در محور چالوس ۷ ساعت رسیده است.

خبرگزاری مهر: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور به ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و قزوین - رشت اشاره کرد و گفت: زمان سفر در محور چالوس ۷ ساعت رسیده است.

یاسر خالدی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای برون شهری، گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای جنوب به شمال چالوس، هراز و قزوین - رشت سنگین است و به دلیل ترافیک سنگین، زمان سفر در محور کرج - چالوس با افزایش ۱۵۳ درصدی نسبت به روزهای عادی به بیش از ۷ ساعت رسیده است.

وی با بیان اینکه زمان سفر در محور تهران - قم نیز با افزایش ۵۵ درصدی نسبت به روزهای عادی به ۹۷ دقیقه رسیده است، افزود: در محورهای تهران - قم، تهران-کرج-قزوین، فیروز کوه، بروجرد-توره، اراک-سلفچگان ترافیک نیمه سنگین است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: ترافیک در محورهای منتهی به مشهد نیمه‌سنگین گزارش شده؛ اما سایر محورهای برون شهری کشور با ترافیکی روان روبرو است و در حال حاضر تمامی جاده‌های اصلی کشور باز است.

وی با اشاره به بارش برف و باران در مناطق کوهستانی، گفت: بارش باران در محورهای حوزه استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، البرز و تهران(هراز) آغاز شده و این بارش‌ها در ارتفاعات این استان‌ها به صورت برف گزارش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج