۳۰۹۹۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستور اتریش برای بازگرداندن پناهجویان

&#۰۳۹;&#۰۳۹;هانس پیتر دوسکزیل&#۰۳۹;&#۰۳۹; وزیردفاع اتریش اعلام کرد که به منظور حفظ امنیت مرزهای خارجی اروپا , دستور بازگرداندن پناهجویان به کشور مبدا را صادر کرده ایم.

ایرنا: ''هانس پیتر دوسکزیل'' وزیردفاع اتریش اعلام کرد که به منظور حفظ امنیت مرزهای خارجی اروپا , دستور بازگرداندن پناهجویان به کشور مبدا را صادر کرده ایم. وی امروز (دوشنبه) در مصاحبه با تلویزیون'او ار اف' اتریش افزود:دردیدار روز گذشته با همتای خود در کشور اسلوونی تصمیم گرفتیم که با تشکیل یک ارتش متشکل از نظامیان و غیر نظامیان مقدمات بازگشت پناهجویان را به کشور مبدا مهیا کنیم.

وی ادامه داد: از این رو ضمن افزایش نیروهای خود در مسیر بالکان و مرزهای خارجی اروپا, دستور بازگرداندن پناهجویان را با هماهنگی مقامات بالاتر به وزارت دفاع و پلیس صادر کرده ام.

دوسکزیل افزود: با توجه به بی تدبیری اتحادیه اروپا برای کنترل مرزهای خارجی و عدم هرگونه ساماندهی نیروهای خود برای جلوگیری از ورود پناهجویان, اتریش و اسلوونی تصمیم گرفتند که طی یک ماموریت با نام ''فرانتکست'' ساختارهای لازم را برای اجرای بازگرداندن پناهندگان فراهم کنند.

پیشتر''میچل باور'' سخنگوی وزارت دفاع اتریش اعلام کرد که با توجه به هجوم پناهجویان به مرزهای اتریش، این کشور ناچار به خدمت گرفتن و تخلیه پنج پادگان نظامی برای ارسال سرباز و ادوات نظامی خود به مرزها شده است.انواع نفربر نظامی و تانک و سلاح های سنگین نیز برای برقراری امنیت، از این پادگان ها خارج و به مرزها ارسال شده است.

درسال جاری میلادی که از اوایل دی ماه آغاز شده است، نزدیک به ۱۳۲ هزار پناهجو از دریای مدیترانه گذر کرده و خود را به اروپا رسانده اند. این آمار از کل پناهجویانی که در نیمه نخست سال ۲۰۱۵ از مدیترانه گذر کرده بودند هم بیشتر است.

مهاجرت پناه جویان از کشورهای جنگ زده در شمال آفریقا و خاورمیانه به کشورهای اتحادیه اروپا، به بحرانی برای اعضای این اتحادیه تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج