اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۰۲۲۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قیمت‌ سکه چقدر افزایش داشت؟

بازار سکه در سال ۹۴ با فراز و فرود چندانی مواجه نشد و روزهای آرامی را پشت سر گذاشت، در عین حال قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، یکساله ۵۰ هزارتومان گرانتر شد.

خبرگزاری مهر: بازار سکه در سال ۹۴ با فراز و فرود چندانی مواجه نشد و روزهای آرامی را پشت سر گذاشت، در عین حال قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، یکساله ۵۰ هزارتومان گرانتر شد.

بررسی اوضاع بازار سکه در یکسال گذشته نشان می دهد که این بازار در سال ۹۴ دچار فراز و فرود و تغییرات شدید قیمتی نشد. همچنین روند قیمت ها نشان می دهد که سرمایه گذاران و فعالان در این بازار، سال ۹۴ را با احتیاط بیشتری پشت سر گذاشتند و این مسئله باعث شد تا اتفاق قابل توجهی در نرخ ها را شاهد نباشیم.

به صورت کلی، طی فروردین سال ۹۴ تا پایان اسفندماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید از ۹۶۲ هزارتومان اولین روزهای کاری سال به یک میلیون و ۱۲ هزارتومان رسید که در این بخش ۵۰ هزارتومان افزایش قیمت اتفاق افتاد.

در مورد سایر انواع سکه ها نیز می توان گفت چنین روندی مشاهده می شود و تغییرات قیمتی چندانی وجود نداشته است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار که در فروردین ماه سال ۹۴ به میزان ۹۸۴۸۰ تومان قیمت خورده بود در پایان سال با ۱۰۲۴۲۰ تومان در هر گرم به کار خود پایان داد. فعالان بازار سکه و طلا احتمال می دهند روند تغییرات پایین قیمت ها در این بازار در سال ۹۵ نیز ادامه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج