adexo3
۳۱۱۱۶۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هزینه برگزاری انتخابات ۹۴

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که با انتخابات ‌پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یک روز برگزار شد، پیش بینی هزینه‌ای بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان ـ مشترکاً ـ شده بود که بنا بر گفته سیدشهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن فقط در روز برگزاری انتخابات در استان تهران هزینه شد.

تابناک: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که با انتخابات ‌پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یک روز برگزار شد، پیش بینی هزینه‌ای بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان ـ مشترکاً ـ شده بود که بنا بر گفته سیدشهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن فقط در روز برگزاری انتخابات در استان تهران هزینه شد.

از حدود ۱۲ هزار نفری که از روز ۲۸ آذر تا چهارم دی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم داوطلب شدند، صلاحیت حدود ۶۰ درصد آنان به تأیید هیأت های اجرایی و نظارت رسید، تأیید صلاحیت شدگان که دیگر رسماً کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به حساب می آمدند از روز ۲۹ بهمن تا ۲۴ ساعت ‌پیش از شروع رأی گیری در سطح شهر و رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و نیز فضاهای مجازی اقدام به تبلیغات کردند.

بارزترین ممیزه بعد رقابت‌های این دوره بهره‌گیری گسترده از شبکه‌های اجتماعی بود.این خبر را فارس منتشر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      باسلام.خواهشن بفرماييد كه پولهاي بيت المال چگونه براي انتخابات هزينه شده .!!!فقط در يك روز 17ملياردتومان صرف چه چيزي شده ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج