adexo3
۳۱۱۴۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اغذيه فروشی در كجاها ممنوع است؟

مجوز فعاليت به اغذيه‌فروشان در چهارراه‌ها، ميادين يا جاهاي پرترافيك داده نمي‌شود، چون ممكن است خودروها جاي پارك نداشته باشند يا مشكلاتي ديگر به دنبال آن ايجاد شود.

خبرگزاری ایسنا: رييس اتحاديه صنف اغذيه فروشان و مواد غذايي تهران با بيان اين‌كه قبل از صدور پروانه اغذيه‌فروشي، صلاحيت فردي اغذيه‌فروش و مكان اغذيه‌فروشي بايد مورد بررسي قرار گرفته و تاييد شود، گفت: مجوز فعاليت به اغذيه‌فروشان در چهارراه‌ها، ميادين يا جاهاي پرترافيك داده نمي‌شود، چون ممكن است خودروها جاي پارك نداشته باشند يا مشكلاتي ديگر به دنبال آن ايجاد شود.

اسدالله احمدي شهريور در پاسخ به اين سوال كه چگونه در حال حاضر برخي از اغذيه‌فروش‌ها در ميادين و چهار‌راه‌ها فعاليت مي‌كنند؟ گفت: اين مراكز از قبل مجوز گرفته بودند، ولي در قانون جديد به اين مكان‌ها براي ايجاد اغذيه‌فروشي مجوز داده نمي‌شود.

وي اظهار كرد: پيش از صدور پروانه براي اغذيه‌فروشان، آنها را به اداره اماكن و وزارت بهداشت معرفي مي‌كنيم كه صلاحيتشان مورد بررسي قرار گرفته و داراي شرايط مورد نياز باشند.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا اغذيه‌فروشاني در تهران هستند كه به صورت غيرقانوني و بدون مجوز فعاليت ‌كنند؟ گفت: بله. ما آنها را به اماكن معرفي مي‌كنيم و مطابق قانون دستور پلمپ آنها صادر مي‌شود.

رييس اتحاديه صنف اغذيه فروشان و مواد غذايي تهران در ادامه با بيان اينكه مراكزي كه مي‌خواهند فعاليت كنند، بايد ازنظر صلاحيت فردي و اخلاقي نيز مورد تاييد باشند، گفت: بعد ازاين مرحله در صورت داشتن شرايط لازم و صلاحديد، به متقاضي مطابق پروانه مجوز داده مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه الان کجای تهران جای پارک داره!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج