adexo3
۳۱۱۶۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش حزب الله لبنان به انفجار «لاهور»

حزب‌الله لبنان به شدت انفجار تروریستی شهر «لاهور» پاکستان که شهروندان بی گناه را هدف قرار داد و دهها کشته به جا گذاشت را محکوم کرد.

خبرگزاری فارس: در بیانیه حزب‌الله لبنان، آمده است: این جنایت زشت، نفرت از ترور را که شهروندان عادی را مورد هدف قرار می‌دهد و چهره بدی از اسلام را به نمایش می‌گذارد را افزایش می‌دهد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: تفکر جنایت آمیز که باعث تحرک گروههای کشتار تحت عنوان دین می‌شود؛ از خطرناکترین و زشت‌ترین افکار برای انسان و انسانیت است و لازم است تا تمام تلاش‌ها برای مبارزه با این گونه افکار و با این گروهها و تمامی کسانی که از آن‌ها حمایت می‌کنند، منسجم شود.

حزب‌الله لبنان تأکید می‌کند: این افکار و اقدامات نهایتا به تفکر وهابیت می‌رسد که به شکل اساسی در راستای تکفیر تمامی انسان‌ها و فتوا به کشتار آن‌ها و غنیمت گرفتن اموالشان اقدام می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جهان مسئول این‌گونه انفجارها و حملات تروریستی است، چرا که در قبال تروریست‌ها سکوت اختیار کرده است.

غروب روز یکشنبه بر اثر حمله انتحاری در منطقه «گلشن اقبال پارک» واقع در شهر لاهور مرکز ایالت «پنجاب» پاکستان دست کم ۷۰ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج