adexo3
۳۱۱۷۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور

وزارت راه و شهرسازی آخرین آمار تردد در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد؛ بر این اساس آمار رفت و آمدها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۳ / ۲ درصد کاهش یافته است.

ایسنا: وزارت راه و شهرسازی آخرین آمار تردد در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد؛ بر این اساس آمار رفت و آمدها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۳ / ۲ درصد کاهش یافته است.

وزارت راه بر اساس اطلاعات ثبت‌شده از طریق 1713 ترددشمار فعال در کشور اطلاعات مربوط به ترددها در شبانه‌روز گذشته را ارائه کرده که حاکی از کاهش 3 / 2 درصدی این آمار نسبت به روز گذشته است.

هم‌چنین در این ترددها سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰ درصد و اوج ترددها نیز بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ روز گذشته بوده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده آزادراه‌های کرج به قزوین، کرج به تهران، تهران به کرج، قزوین به کرج و تهران به قم پرترددترین جاده‌های کشور در طول 24 ساعت گذشته بوده‌اند.

هم‌چنین دو راهی قزوین به زنجان و قم به اراک نیز پرترددترین جاده‌هایی را ساخته‌اند که ارتباط مستقیم با محورهای مواصلاتی پایتخت نداشته‌اند.

در کنار محدودیت‌های ترافیکی اعلام‌شده برای ایام نوروز طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی چهار محور نیز به دلیل محدودیت‌های جوی در دسترس نخواهند بود. محور پونل به خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور شمشک به دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور سروآباد به پاوه در استان‌ کردستان و محور گنج‌نامه به تویسرکان واقع در استان همدان چهار محوری هستند که به دلیل مسائل جوی به وجود آمده در آن‌ها توان رفت‌و آمد تا اطلاع ثانوی وجود نخواهد داشت.

وضعیت سایر محورهای مواصلاتی کشور مانند گذشته بوده و رفت و آمدها و محدودیت‌های نوروزی تا پایان تعطیلات و محدودیت‌هایی که تا ۱۵ فروردین اعلام شده ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی وارسته چقاقزانی

      باسلام.جاده ای برای مردم ایران می ساختم امن وزیباوبدون عوارضی که درآن باخیال آسوده ترددکنند.ای خدابزرگ بده تابرای رضایی توواردعرصه شوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج