۳۱۱۸۱
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

حضور داوران آکادمی موسیقی تکذیب شد

فرشید نوابی در حالی خبر از حضور داوران سرشناسی چون شهرام ناظری، فریدون شهبازیان، ناصر چشم آذر، حمیدرضا نوربخش و حمید حامی در برنامه «مسابقه ستاره آواز» می دهد که این افراد این ادعا را رد می کنند.

حضور داوران آکادمی موسیقی تکذیب شد

تماشا: فرشید نوابی در حالی خبر از حضور داوران سرشناسی چون شهرام ناظری، فریدون شهبازیان، ناصر چشم آذر، حمیدرضا نوربخش و حمید حامی در برنامه «مسابقه ستاره آواز» می دهد که این افراد این ادعا را رد می کنند.

چندی پیش در گفت و گوی مفصلی که با الهام چرخنده به مناسبت بازگشت دوباره اش به ایران داشتیم، او از تولید برنامه آکادمی موسیقی برای شبکه نمایش خانگی خبر داد. از سوی دیگر نوابی، همسر الهام چرخنده که قرار است کارگردانی این برنامه را به عهده داشته باشد این روزها خبرهایی مبنی بر شروع پیش تولید این برنامه داده است.

در این رابطه با فرشید نوابی، بازیگر و یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن خانه موسیقی گفت و گویی انجام دادیم. نوایی در رابطه با نام داوران این مسابقه اظهار داشت: «فریدون شهبازیان، ناصر چشم آذر و حمید حامی هیئت داوران بخش پاپ، شهرام ناظری و حمیدرضا نوربخش داوران بخش موسیقی سنتی و نسرین ناصحی و پوژنگ پروازی هم داوران بخش کلاسیک به صورت ثابت هستند و در هر قسمت یک کارشناس متغیر در برنامه حضور دارد.»

تماشا با اعضای شناخته شده این هیئت داوری تماس گرفت تا از جزئیات حضورشان در این برنامه جویا شود اما هیچ کدام از افرادی که با آنها صحبت کردیم حضور در این برنامه را تائید نکردند و تنها اعلام کردند چندین ماه پیش با آنها صحبت ابتدایی درباره این برنامه شده و قرار بر این شده که اگر ساخت برنامه قطعی شد صحبت های نهایی برای حضور یا رد حضور در این مجموعه انجام شود. در ادامه گفت و گو با فرشید نوابی و این چهره های شناخته شده را می خوانید:

فرشید نوابی: آکادمی موسیقی نام برنامه مبتذلی است که یک خواننده لس آنجلسی در ماهواره اجرا می کرد

حدود 2 سالی است یکی از شبکه های فارسی زبان ماهواره برنامه ای با نام «آکادمی موسیقی ایران» را با حضور یکی از خواننده های پیش از انقلاب برگزار می کند. نوابی ضمن انتقاد شدید از این خانم و برنامه اش از اینکه همه جا از برنامه نوابی با عنوان «آکادمی موسیقی» یاد می شود ابراز نارضایتی کرد و گفت: «امیدوارم هر چه سریع تر عنوان آکادمی از نام این برنامه حذف شود. آکادمی موسیقی نام برنامه مبتذلی است که یک خواننده لس آنجلسی در ماهواره اجرا می کرد و برنامه ما هیچ ارتباطی با آکادمی ندارد.

آوردن نام آکادمی در اصل لفظ توهین آمیزی است یعنی دارد به شرکت کننده می گوید تو هیچ دانشی نداری و من هستم که به تو یاد می دهم اما متاسفانه این لفظ همه جا پراکنده شده و مردم هم دوستش دارند. نام برنامه ما «مسابقه ستاره آواز» است و امیدوارم بعد از این هر خبری که منتشر می شود با نام اصلی اش باشد.»

نوابی در پایان گفت: «هم اکنون در مرحله طراحی و ساخت دکور هستیم. همانطور که پیش از این هم دیدید در برنامه های من همیشه این مسئله مورد توجه بود. بعد از این هم کار تولید را شروع خواهیم کرد.»


برایم مهم است که کار، آبرومند و خالصانه باشد

اما فرشید نوابی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره جزئیات دیگر این برنامه هم صحبت کرد. او در رابطه با سبک و سیاق این برنامه گفت: «قرار است اوایل پائیز توسط شبکه نمایش خانگی مجموعته مسابقاتی را در عرصه خوانندگی منتشر کنیم که این برنامه بیشتر از آنکه جنبه تفریحی داشته باشد، برایمان در حیطه آموزش اهمیت داشته است.»

او همچنین در این باره گفت: «علاقه مندان به هنر موسیقی و صدا در سه بخش سنتی، کلاسیک و پاپ به رقابت می پردازند و کارشناس هیئت داوران هر یک از این سه بخش هم برنده هر یک از این بخش ها را در پایان اعلام خواهد کرد.»

فرشید نوابی در ادامه توضیح داد: «کل تعداد شرکت کننده های ما ۵۰ نفر هستند که در ۱۸ قسمت ۱۲۰ دقیقه ای دی وی دی ها عرضه خواهد شد. به این صورت که در هر بخش یک مسابقه از هر سه سبک موسیقی گنجانده می شود. اسپانسرمان هم به احتمال زیاد یکی از بانک ها خواهد بود اما چون احتمال تغییر وجود دارد فعلا بهتر است نامی برده نشود.»

او در رابطه با مجری این برنامه هم گفت: «الهام چرخنده به خاطر فعالیت های بازیگری اش نمی تواند اجرا را به عهده بگیرد اما از آنجا که بخش شعرخوانی اش در برنامه های سابق بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود، در این مجموعه هم به همین شکل حضور خواهد داشت. با فرزاد حسنی هم برای اجرا صحبت کردیم که او هم اظهار تمایل نشان داد و به احتمال قوی با اجرای او تولید را آغاز خواهیم کرد.»

نوابی افزود: «این مسابقه از آن جهت که به جنبه آموزشی اش با دقت و حساسیت بیشتری توجه شده می تواند یک تحول در دنیای موسیقی کشورمان باشد زیرا تا الان هیچ برنامه ای در زمینه موسیقی که بتواند با نگاهی درست و کارشناسانه این عرصه را تحلیل و بررسی کند، وجود نداشت و جوانان ما در این مسیر واقعا سردرگم هستند. من برای متقاعد کردن ارشاد جهت کسب مجوز یک سال وقت گذاشتم و آنچه برایم مهم است اینکه کاری آبرومند و خالصانه و با هدف کمک به فرهنگ و تعالی موسیقی کشورمان انجام دهم.»


ناصر چشم آذر: هنوز نپذیرفته ام

ناصر چشم آذر، آهنگساز شناخته شده عرصه موسیقی هم یکی دیگر از افرادی است که نامش در هیئت داوران مسابقه فرشید نوابی ذکر شده.

چشم آذر که ظاهرا این خبر را برای اولین بار از ما می شنید، گفت: «آقای نوابی چندین ماه پیش با من یک تماس تلفنی گرفتند و درباره این برنامه صحبت کردند. من هم هیچ جواب مثبت یا منفی به ایشان ندادم و قرار شد هر وقت ساخت برنامه شان قطعی شد به طور جدی و حضوری با هم صحبت کنیم که تا این لحظه تماس دیگری با من نداشتند.»

این آهنگساز قدیمی در ادامه افزود: «واقعا معلوم نیست اگر این داستان جدی باشد چه تصمیمی بگیرم و احتمال زیادی وجود دارد که نپذیرم البته شاید مشاوره هایی برای کمک به ایشان بدهم.

الان چون اصلا در جریان کم و کیف کار نیستم و هیچ اطلاعی ندارم نمی توانم نظر خاصی بدهم. فقط با اطمینان می گویم، نه من تا این لحظه هنوز نپذیرفته ام که جزو داوران این برنامه باشم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای محترم اگه مبتذل بود که تو نگاه نمی کردی و اینقدر دقیق آمار برنامه رو نداشتی

    • سمي

      مثلا فك كن شهرام ناظری و حمیدرضا نوربخش بيان بگن
      ok ناصر تو صداي خوبي داري ولي بايد روش كار كني احساستو بيشتر كن تو منو تحت تاثير قرار دادي

    • sohrab mamoti

      maskharas faghat taghlid mikonan befarmaeid sham academy bad taze ona mobtazale pas chera misazin hadeaghal yezare khalaghiat be kharj bedin asatid nemone barname in zano shoharam didim vaghean...... bod

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج