۳۱۱۸۴۸
۵۰۷۴
۵۰۷۴
پ

جشن های نوروزی در بوستان آب و آتش

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی و سیزدهم فروردین، روز طبیعت جشن های متنوع و شاد با اجرای برنامه های تفریحی و فرهنگی ویژه خانواده های عزیز و تمامی شهروندان در محل بوستان آب وآتش واقع در میدان ونک ،بزرگراه شهید حقانی ، بعد از چهارراه جهان کودک برگزار می شود.

میزان: مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و دبیر ستاد گردشگری این منطقه از برگزاری جشن های نوروزی شاد و متنوع در بوستان حضرت ابراهیم (ع) خبر داد و افزود: یازدهم فروردین همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی و سیزدهم فروردین، روز طبیعت جشن های متنوع و شاد با اجرای برنامه های تفریحی و فرهنگی ویژه خانواده های عزیز و تمامی شهروندان در محل بوستان آب وآتش واقع در میدان ونک ،بزرگراه شهید حقانی ، بعد از چهارراه جهان کودک برگزار می شود.
وی افزود: امسال بخشی از برنامه های نوروزی منطقه را در محل بوستان ها پیش بینی و اجرا نمودیم تا در ثبت خاطرات به یاد ماندنی از حضور شهروندان در بوستان ها و فضای سبز منطقه سهیم باشیم.
پیرهادی همچنین از برپایی پردیس های فرهنگی با اجرای برنامه های متنوع در بوستان بزرگ ملت همزمان با ایام نوروز خبر داد و افزود: این غرفه ها همزمان با ایام نوروز و از دوم تا سیزدهم فروردین از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با خدمات متنوع ورزشی ،تفریحی ،فرهنگی پذیرای شهروندان و گردشگران است .
پیرهادی در ادامه تصریح کرد: غرفه ی طب سنتی ، بازی های قرآنی ،شمسه ،آسمان آبی - زمین پاک ،نسیم بهشت ، جنگ نرم وآینده ی روشن از جمله پردیس های فرهنگی در بوستان ملت هستند.
دبیر ستاد گردشگری منطقه ۳ همچنین از برپایی ایستگاههای ورزشی در این بوستان خبر داد و افزود: فوتبال دستی ، تنیس روی میز ،دارت ،طناب کشی ،طناب زنی ، بدمینتون ، بازی های فکری و بومی - محلی و گوی پردار از جمله برنامه هایی است که به منظور غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و گردشگران در ایام نوروز پیش بینی شده است .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج