adexo3
۳۱۲۴۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خدمات‌ اورژانس هوایی برای ۱۳۳ نفر

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های اورژانس هوایی از ۲۶ اسفند ماه ۹۴ تا دهم فروردین ماه، ۸۷ ماموریت بوده است، از انتقال ۱۳۳ نفر به مراکز درمانی در طی این ماموریت‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد ماموریت‌های اورژانس هوایی از ۲۶ اسفند ماه ۹۴ تا دهم فروردین ماه، ۸۷ ماموریت بوده است، از انتقال ۱۳۳ نفر به مراکز درمانی در طی این ماموریت‌ها خبر داد.

دکتر محمد آقاجانی با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی، گفت: تعداد ماموریت‌های اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی از ۲۶ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۰ فروردین سال جدید، ۸۷ ماموریت بوده است که ۴۶ ماموریت آن مربوط به حوادث ترافیکی و ۴۱ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی ضمن تشکر از خدمات پرسنل اورژانس کشور در ایام تعطیلات نوروز، افزود: از ۸۷ مورد ماموریت اورژانس هوایی در نوروز ۹۵، تعداد ۹۶ نفر در حوادث ترافیکی و ۳۷ نفر در حوادث غیرترافیکی از طریق ۲۱ بالگرد آمبولانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. یعنی در مجموع ۱۳۳ نفر با کمک اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شده‌ و به آنها امدادرسانی شده است.

آقاجانی همچنین گفت: در عین حال در این ایام توانستیم تعداد ۳۰ موتورآمبولانس را فعال کنیم که از این طریق ۱۰۴۳ ماموریت با موتورآمبولانس انجام شد و توانستیم خدمات مناسبی را از این طریق هم به هموطنان ارائه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج