۳۱۳۳۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قتل به خاطر انتقام

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل جوانی ۲۰ ساله کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به قتل جوانی ۲۰ ساله کرده بود، خبر داد.

در ساعت ۱۴ روز دهم فروردین ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی منجر به جرح به کلانتری ۱۱۶ مولوی اعلام شد؛ با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که طی یک درگیری دسته جمعی میان سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری با دو ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، یکی از سرنشینان خودرو سواری به نام غلامرضا ۲۰ ساله مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از ناحیه سینه، قفسه سینه و پا قرار گرفته و دو موتور سوار نیز از محل متواری شده‌اند .

با گذشت چند ساعت از انتقال مجروح به بیمارستان، تیم پزشکی به مأموران اعلام کرد که به علت اصابت ضربه به قسمت چپ سینه و با وجود انجام اقدامات درمانی، غلامرضا . ج فوت کرده است. پس از آن با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداخته و اطلاع پیدا کردند که قاتل یکی از اهالی منطقه هرندی - خیابان شهید معروف خانی به نام سامان . د ۲۵ ساله است که پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که سامان در ساعت ۱۰:۳۰ روز دهم فروردین ماه در یک قهوه خانه در منطقه هرندی با جوان دیگری به‌نام اشکان هم درگیر شده که طی آن، مقتول به‌همراه برادرش به حمایت از اشکان پرداخته و پس از گرفتن چاقو از دست سامان، وی را مجبور به ترک قهوه خانه کرده‌اند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، اشکان مورد تحقیقات قرار گرفت و در اظهاراتش با تأیید خبر درگیری خود با سامان به کارآگاهان گفت که از چند سال پیش با سامان اختلاف داشته و درگیری قهوه خانه نیز به بهانه چشم تو چشم شدن او با سامان بوده است.

اشکان در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در زمان درگیری، سامان چاقویی در دست داشت و دائما با آن تهدید می‌کرد، در همین زمان، غلامرضا به‌همراه برادرش وارد قهوه خانه شدند و با دیدن صحنه، به سمت سامان رفته و چاقو را از دستش گرفته و او را مجبور به ترک قهوه خانه کردند، پس از آن دیگر اطلاعی از درگیری دوباره غلامرضا با سامان نداشتم تا اینکه از طریق بچه محل ها متوجه مرگ غلامرضا شدم.

کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات مبنی بر مشخص شدن نحوه وقوع درگیری دسته جمعی منجر به جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول قصد داشته به‌همراه برادر و یکی از دوستانش ، مسافرتی به شمال کشور داشته باشند اما سامان به‌همراه یکی از بستگانش با یک دستگاه موتورسیکلت و این‌بار با انگیزه انتقام گیری دخالت آنها در درگیری قهوه خانه ، مانع رفتن آنها به مسافرت شده و در ادامه چندین ضربه چاقو به مقتول وارد کرده و از محل متواری شده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده ، متهم در تاریخ ۱۳ فروردین ماه دستگیر و صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف کرد که با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج