۳۱۳۶۹۷
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

یک نماینده: احمدی‌نژاد دیگر تکرار نمی شود

همانطور که پیش بینی می‌شد احمدی نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال ۹۵ فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت:«انشاالله سال ۹۶ همه همدیگر را خواهیم دید».

عصر ایران: همانطور که پیش بینی می‌شد احمدی نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال ۹۵ فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت:«انشاالله سال ۹۶ همه همدیگر را خواهیم دید».

پیش از این نیز احمدی نژادی‌ها خبر از حضور احمدی نژاد در انتخابات داده بودند و حتی اعلام کرده بودند که او با وعده یارانه ۲۵۰ هزار تومانی برای هر ایرانی وارد کارزار خواهد شد.

در همین ارتباط غلامعلی جعفر زاده نماینده مردم رشت در مجلس نهم در مورد حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: منتظر آن روز تاریخی که احمدی نژاد و روحانی با هم رقابت می‌کنند هستم تا نظر مردم را ببینم.

وی ادامه داد: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.

نماینده منتخب مجلس دهم افزود: مردم به عقلانیت سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که دیگر نمی‌شود با شعور آنها با پول بازی کرد. احمدی نژاد نشان داده است که تمام ابزارش برای رسیدن به قدرت پول است و آنهم پولی که از جیب بیت المال است نه جیب خودش.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: مطمئن هستم که مردم در انتخابات به احمدی نژاد رای نخواهند داد و این احتمال هم وجود دارد که به دلیل فسادهایی که در دولت او اتفاق افتاده است شورای نگهبان احمدی نژاد را رد صلاحیت کند.

وی تصریح کرد: او اگر رد صلاحیت هم نشود، مردم خود اقدام خواهند کرد و در انتخابات سال آینده احمدی نژاد را رد صلاحیت می‌کنند.

جعفرزاده گفت: سو مدیریت‌های اخلاقی و اجتماعی او باعث شده است که مردم به او پشت کنند. مردم ثابت خواهند کرد که با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی با عقلانیت رای به تدبیر و امید خواهند داد.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه احمدی نژاد فساد را در کشور نهادینه کرد ادامه داد: او بی قانونی و قانون شکنی را در جامعه ایرانی نهادینه کرد. او به بسیاری یا داد که می‌شود با پول بیت المال و مردم هرکاری کرد و این یکی از مهم‌ترین مشکلات امروز جامعه است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد علت عدم حضور مشایی در کنار احمدی نژاد بعد از پایان دولت دهم گفت: این یک استراتژی از سوی احمدی نژاد است. آنها می‌دانند که مشایی خط قرمز اصول‌گرایان است به خاطر همین سعی می‌کنند نشان دهند که بین این دو هیچ رابطه‌ای وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن هستم احمدی نژاد دیگر در کشور تکرار نخواهد شد. به ویژه اینکه او دیگر در شهرهای بزرگ به ویژه تهران فاقد رای و پایگاه اجتماعی است.

جعفرزاده در پایان با توصیه به رسانه‌ها گفت: احمدی نژاد با طرح مباحثی مانند یارانه ۲۵۰ هزار تومان می‌خواهد خود را در رسانه‌ها و تیتر یک آنها برجسته کند، پس بهتر است اهالی رسانه وارد این بازی نشوند و بیش از این به موضوع احمدی نژاد نپردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hhhhhhh

      میاد اما پشت گوششو میبینی به جای ریس جمهور شدن

    • بدون نام

      فقط فقط احمدی نژاد

    • زهرا

      انشاءالله میاد و کشورمون رو از دست این وطن فروش نجات میده کشور هر امکانات تسلیحاتی داره تا تن دشمنامون رو بلرزونه از دولت احمدی نژاد داره چون دولت فعلی بوجه سازمانهای مخالفش رو کسر میکنه سپاه و صدا و سیما و بعضی روزنامه هارو و... به امید رهایی از دست این بی تدبیرهای کلید گم کرده

    • بدون نام

      احمدی نژاد میاید؟ شتر در خواب بیند پنبه دانه
      عمرآ خدا نکنه.

    • بی نام

      احمدی نژاد بیاد ماکه رای بهش میدیم چون ازبیت المال هم خودشان میخورند وهم به مردم میدهند ،مگر دولت تدبیر وامید چکارکرد بنزین راگران نکرد که کرد ،همه چی داره گران میشه ولی نامحسوس ، وازموقعی که آمده فقط یارانه راچسبیده وفقط میگه یارانه راقطع میکنم وهرماه عزامیگیرن که مردم ازبیت المال میخورن .پس خوردن های خود دولتیها چی؟

    • معلم بازنشسته

      اين خيلي حماقت ميخواهد كه هنوز احمدي نژاد سخني نگفته اما وعده و وعيد ديگران را ما بخواهيم به حساب احمدي نژاد بگذاريم حالا كو تا انتخابات ان شاء ا... امثال اقاي جعفر زاده با اين حرفهاي تكراري و بدگويي هاي مكرر عليه احمدي نژاد تكرار نشوند . برخلاف گفته ايشان مردم احمق نيستند الحمد لله شعور دارند و بخاطر يارانه به احمدي نژاد راي نميدهند بلكه بخاطر اين راي ميدهند كه به امثال اقاي جعفر زاده باج نداد اگر باج ميداد اكنون همه ثنا گوي او بودند زيرا ما فعلا از اين اقايان تكراري جز بد گويي عليه احمدي نژاد هنر ديگري مشاهده نكرديم . اين گونه ادبيات اقاي جعفر زاده همان تكرار ادبيات موسوي در انتخابات 88 بود ولي با وجود لجن پراكني هاي گسترده عليه احمدي نژاد اكثريت مردم به او راي دادند . راي مردم به احمدي نژاد بخاطر يارانه نبود بلكه راي به نگاه مهر امبز او نسبت به اقشار ضعيف جامعه است اقشاري مانند شاليكاران و چايكاران كه امثال اقاي جعفر زاده تصور ميكنند كه اين مردم برده انان هستند و بايد يارانه مردم رابه بهانه توليد فقط به جيب چند اقازاده سرازير كرد كه مثلا كارخانه اي ايجاد كنندو اشغالي بوجود اورند اما بجاي اشتغال اشغال هاي چون چيبس و پفك و ابليموي مصنوعي و شير داراي روغن پالم و انواع نوشابه هاي مضر و كارخانجات دخانيات توليد كنند و قسمت مهم ديگر وام هاي ملياردي را براي برج سازي هايشان اختصاص دهند و نتيجه بيش از يكصد هزار مليارد تومان بدهي بانكي اما دريغ از اشتغال ؟ . خوب است اقاي جعفر زاده بفرمايند كه امثال شما در منطقه ازاد انزلي بجز اينكه چند نفر گردن كلفت گردن كلفت تر شدند براي چند نفر از جوانان رشت توانستيد ايجاد اشتغال كنيد ؟

    • رضا گنجی

      بایدحرفهای رجایی دومرا مردم بشنوند وگرنه هیچ کس بدروغ گوها رای نمیدهد انشاالله

    • رضا گنجی

      بایدحرفهای رجایی دومرا مردم بشنوند وگرنه هیچ کس بدروغ گوها رای نمیدهد انشاالله

    • امید

      سلام
      واقعا مردم ما ، چقدر ساده هستند ، الان دولت حاضر مگه چیکار کرده براتون؟ جز اینکه همیشه میگن بودجه نیست ، اسراف نکنید ، و ...... ، ولی آقای احمدی نژاد حداقل واسه مردم خیلی تلاش بی وقت کردن ، خیلی ها رو از کرسنگی نجات دادند .
      درود بر احمدی نژاد

      ایشااله فقط خودش میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج