adexo3
۳۱۵۸۹۵
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

حکم عاملان بخیه کشی از چانه «صدرا»

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح آخرین وضعیت متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر گفت: حبس صادرشده توسط دادگاه بدوی در شهرستان خمینی شهر که در دادگاه تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت، نسبت به هر سه متهم پرونده مورد تایید قرار گرفت.

خبرگزاری میزان: خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح آخرین وضعیت متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر گفت: حبس صادرشده توسط دادگاه بدوی در شهرستان خمینی شهر که در دادگاه تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت نسبت به هر سه متهم پرونده مورد تایید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بیان کرد: حبس صادرشده توسط دادگاه بدوی در شهرستان خمینی شهر که در دادگاه تجدید نظر مورد رسیدگی قرار گرفت نسبت به هر سه متهم پرونده مورد تایید قرار گرفت و لکن نسبت به متهم ردیف اول ودوم شش ماه از ۲۴ ماه حبس قابلیت اجرا داشته و ۱۸ ماه به مدت یک سال تعلیق شد، متهم نفر سوم نیز سه ماه از ۹ ماه حبس وی به مرحله قطعیت رسید و ۶ ماه دیگر به مدت یکسال مورد تعلیق قرار گرفت .

وی همچنین اضافه کرد: همچنین مقرر گردید در طول ایام تعلیق مجازات (یکسال) روزانه حداقل به مدت ۴ ساعت هر سه متهم در یکی ازمراکز بهداشتی و درمانی یا درمانگاه های وابسته با طرف قرارداد کمیته امداد یا سازمان بهزیستی ترجیجا در شهر خمینی شهر و در بخش کودکان به صورت رایگان به ارائه خدمات پزشکی و پرستاری بپردازند وگزارش عملکرد خود را ماهیانه به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای شهرستان خمینی شهر ارائه دهند.

خسروی وفا ادامه داد: بدیهی است در صورتی که محکوم علیهم در طول مدت تعلیق مجازات مرتکب یکی از جرائم مذکور در ماده ۵۲ قانون مجازات اسلامی شوند یا از انجام تکلیف ذکر شده خودداری نمایند حسب مورد مطابق با مقررات موضوع مواد ۵۰ و ۵۲ قانون مجازات اسلامی درباره آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد.

اواسط آذرماه سال جاری بود که کادر درمان بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر از توابع استان اصفهان، به دلیل عدم بضاعت مالی خانواده یک بیمار خردسال، بخیه چانه پسری چهار ساله را شکافتند و او را با چانه شکافته شده و خونین روانه خانه کردند.

پس از این حادثه رئیس کل دادگستری اصفهان از احضار پزشک و پرستار متخلف که به کشیدن بخیه یک پسر بچه اقدام کرده بودند به دادگستری اصفهان خبرداد.

دستگاه قضایی استان اصفهان با دقت و سرعت این پرونده را مورد رسیدگی قرار داد و در تاریخ ۲۳ آذرماه کیفرخواست متهمان این پرونده صادر شد. در نهایت ۵ دی ماه حکم متهمان این پرونده صادر شد.

پس از آن بود که برخی رسانه نسبت به انتشار جزئیات حکم اقدام کردند که رئیس کل دادگستری اصفهان در پاسخ به این اقدام عنوان کرد که حکم پرونده متهمان بیمارستان خمینی شهر قطعی نیست و اقدام رسانه‌ها در خصوص انتشار جزئیات حکم خلاف قانون است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      حبس 6 ماه ؟ همین ؟
      واقعا که

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخواستی اعدامشون کنن؟؟؟؟

    • گاگول بلا

      خدا را شکر ما خمینی شهریا هستیم سوژه عام و خاص بشیم ...
      چرا یکم از نخبه های علمی بین المللی مون مطلب نمیذارید ؟؟؟؟
      چرا نمیگید کسایی توی خمینی شهر هستند که برترین های علمی جهان شدند ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ایران

        و بهترین قمه زنهای ایرانن... بله

    • میهمان

      خسته نباشید

    • امید

      میتواند قابلیت اجرا داشته باشد یعنی چه؟ مثلا اینا رو محکوم کرداند؟!

    • بدون نام

      راستی اسید پاش اصفهان چی شد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفته برای بزرگان گل بچیند!

    • بدون نام

      6 ماه؟ اون روانی که سگ ازار داده بود هم همین مقدار حبس داشت ینی ارزش اون بچه اینقد کم ؟ هر جای دنیا بود میشد یه تراژدی ملی و تا وزیر هم احتمال است استعفا داشت واقعا متاسفم برای هممون برای قانونمون وضعیت اجتماعی مون

    • جواد

      چیه چتونه کدومتون کار مجانی میکننین کارمند بودن باید جواب میدادن یقه مدیران رو بگیرین

    • بدون نام

      هیچکداممان کارمجانی نمی کنیم ولی بنایی که ساختمانی می سازد اگر صاحب کارش پولش را نداد ساختمان را روی سر زن وبچه اش خراب نمی کند میرود از راه قانون اقدام میکند اگر ساختمان را خراب کند هم به مالک ضرر زده باید غرامت بدهد وهم دیگر به طلبش نمی رسد حال دکتر با انجام این کار غیر اخلاقی حداقل برای مدتی از خدمت تعلیق شود و به همان نسبت پرستار باید جریمه گردد .چون جان و روح انسانهای دیگری را عذاب داده است.

    • علی

      مقصر پزشک نیست مسئول بیمارستان است باید مسئول و دولت به پزشک این اجازه را بدهند که در صورتی که بیماری مراجعه و قادر به پرداخت هزینه های پزشکی نیست باید بصورت رایگان مدوا شود

    • هرمز درختچی

      خسته نباشن

    • حسین عامل

      با سلام امیدوارم که همه ما انسانیت را در اولویت کارهایمان قرار دهیم و خدا را ناظر بر همه اعمالمان بدانیم آن وقت است که کارها درست پیش خواهد رفت دکتری در شهر ما سالیانی قبل وقتیکه مریضی به وی مراجعه می کرد بعد از ویزیت اجازه داده بود هر چقدر که بضاعت مریض است در یک کاسه که در مطب خودش قرار داده بود پول بریزند و بعضی از مریض ها حتی سر نوشابه به جای پول مری ریختند و دکتر هم متوجه می شد و به روی خودش نمی آورد وحتی به بعضی از مریض هایی که از خیلی بی بضاعت بودند پول دارو و کرایه راه آنها را هم دکتر به آنها می داد بعد که مطب تعطیل می شد آقای دکتر به منشی خودش دستور می داد که سر های نوشابه را ضد عفونی نماید و دم در مطب در کوچه بریزد که اگر کسی پول نداشت و می خواست بجای پول سر نوشابه بریزد سر نوشابه پیدا کند فرق انسانیت را ببینید من نمی گویم که همه دکتر ها مثل این آقای دکتر باشند ولی لااقل بعضی اوقات که مریضی بی پول و بدبخت به آنها مراجعه می کند وی را مورد لطف خود قرار داده و وی را مثل افراد پولدار تحویل گرفته و وی را به نحو احسن ویزیت نماید اکثر دکتر های جامعه ما خوب هستند خداوند آنها را حفظ کند بعضی مواقع دیگر ممکن است بر اثر خستگی یا سهل انگاری اینطور موارد پیش بیاید که امیدوارم دیگر تکرار نشده و انسانیت جای همه چیز را پر کند

    • مرتضی عباسی

      سلام
      این اکیپ پزشکی رو بااید برابر ماده 9 آیین مجازاتها و تخلفات انفصال دائم کنن. اینجا بیمارستانه بانک که نبوده بخاطر بخیه ؛ اونم چند سانت بخیه اینجور بکنن. خدا لعنتشون کنه. لعنت بر اون شیری که خوردن و اونیکه بهشون داده.

    • علی

      بنام خدا
      اگر خود خاطیان توبه می کردند و برای جبران مافات پیشنهاد می دادند که مدتی مجانی در خدمت مردم باشند، مورد قبول بود اما سلامت مردم را به دست عده ای بی وجدان به عنوان جریمه سپردن! وای به حال آن مریض ها.

    • بدون نام

      اینقده اینجور پزشکا پول درمیارن که صدسال هم تعلیقشون کنی بازم خرجی دارن پس غصه هیچی رونمیخورن ودوباره همون آش وهمون کاسه میشه.
      یعنی باید ی نفرکشته بشه ک طرف وازکار کلا بیکارکنن

    • بدون نام

      خیلی خنده داره مجازات آنهادربخش کودکان کارکنندویادربهزیستی اگرجرمی مرتکب شدندبچه های بیکس نتوانندشکایت بکنندعجب حکم خوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج