۳۱۷۰۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرا اپل واچ چنگی به دل نمی‌زند؟

حدود یک سال از عرضه اپل‌واچ به بازار می‌گذرد. گرچه باید گفت این دستگاه موفق‌ترین ساعت هوشمندی بود که تا به حال عرضه شده است اما آن تاثیر خیره‌کننده‌ای که آیفون و آیپد در بازارها داشتند را نداشت.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: حدود یک سال از عرضه اپل‌واچ به بازار می‌گذرد. گرچه باید گفت این دستگاه موفق‌ترین ساعت هوشمندی بود که تا به حال عرضه شده است اما آن تاثیر خیره‌کننده‌ای که آیفون و آیپد در بازارها داشتند را نداشت. در واقع طبق جدیدترین آمارها و گزارش‌ها، گرچه اپل قصد دارد نسل دوم اپل‌واچ را هم تولید کند اما امسال عرضه این ساعت‌های هوشمند ۲۵ درصد کاهش خواهد یافت.

چرا اپل واچ چنگی به دل نمی‌زند؟

البته باید به این نکته اشاره کرد که صاحبان اپل‌واچ واقعا به این ساعت‌هوشمند علاقه‌مندند. طبق یک پیمایش که اخیرا انجام شده ۷۷ درصد از صاحبان اپل‌واچ، این دستگاه را یک ساخته موفقیت‌آمیز ارزیابی کرده‌اند و دو سوم از این گروه قصد دارند جدیدترین نسخه آن را پس از عرضه به بازار خریداری کنند. خب، البته که علاقه خریداران این ساعت‌هوشمند به آن قابل توجه است اما مساله اینجاست که در یک مقیاس عمومی‌تر ( نه صرفا دارندگان این دستگاه)، ۵۳ درصد مردم فکر می‌کنند که اپل‌واچ یک تولید به درد بخور نبوده است.

چرا اپل واچ چنگی به دل نمی‌زند؟

یکی از نکات جذاب دیگر این تحقیق دلایل آن دسته از صاحبان اپل‌واچ است که قصد خرید یک اپل‌واچ نسل جدید را ندارند. ۳۴ درصد از این جمعیت دلیل عدم تمایل‌شان را قیمت‌ گران این محصول عنوان کرده‌اند. ۳۱ درصد هم گفته‌اند این دستگاه به قدر کافی به درد بخور نیست و ۱۶ درصد صرفا گفته‌اند که این ساعت زشت است.

در واقع نکته اصلی اینجاست که شرکت اپل نتوانسته مردم را متقاعد کند اپل‌واچ قادر است عملکردی داشته باشد که دادن چند صد دلار برای خرید آن بیارزد.

درست است که استفاده از اپل‌واچ برای پرداخت قبض موبایل یا استفاده از آن برای برخی از امکانات آن در زمینه سلامت ممکن است هیجان‌انگیز به نظر برسد اما بسیاری از مردم یک سال پس از عرضه این محصول احساس ضرورت چندانی برای خرید این دستگاه حس نمی‌کنند. گرچه ممکن است اپل واچ هم گروه ویژه طرفداران خود را بسازد اما باید پذیرفت که بعید است این ساعت هوشمند اتفاق بزرگی را در بازار رقم بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج