۳۱۷۷۲۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیس‌لیفت ۲۰۱۷ تسلا S +عکس

پس از معرفی مدل ۳ در اوایل این ماه، تسلا حالا نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مدل S را معرفی کرده است.

وب‌سایت پدال: پس از معرفی مدل ۳ در اوایل این ماه، تسلا حالا نسخه‌ی به‌روز شده‌ی مدل S را معرفی کرده است. در نمای جلو تغییراتی را مشاهده می‌کنیم که در آن، جلوپنجره‌ی بزرگ و پلاستیکی مدل S با نمونه‌ای جدید جایگزین شده که اطراف لوگوی تسلا را احاطه کرده است. همچنین سپر جدید با ورودی هوای نسبتاً بزرگ‌تر به چشم می‌خورد. از دیگر تغییرات می‌توان به چراغ‌های جلوی بهینه‌سازی شده اشاره کرد که حالا به‌صورت کاملاً LED هستند.

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

این تغییرات صورت گرفته، مدل S را بیش‌ازپیش به مدل X و مدل ۳ شبیه نموده است.

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

در داخل کابین، مدل S ۲۰۱۷ دو تریم جدید چوبی و چوبی تیره را دریافت کرده است. سیستم فیلتراسیون هوا هم اضافه‌شده که طبق ادعای تسلا حداقل ۹۹.۹۷ درصد آلودگی‌ها، آلرژن ها، باکتری‌ها و دیگر موارد بیماری‌زا را از بین می‌برد. این سیستم فیلتراسیون هوا جزئی از پکیج ممتاز ۳ هزار دلاری است و تجهیزات دیگری نیز صندلی‌های چرمی، مه شکن‌های LED و درب صندوق‌عقب برقی در این پکیج به چشم می‌خورند.

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

تجهیزات استاندارد که حفظ‌ شده‌اند عبارت‌اند از سیستم رانندگی نیمه‌خودکار، ورود بدون کلید و صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی که اعمال مختلفی ازجمله نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی، ناوبری، دوربین عقب و کنترل‌های سیستم تهویه را انجام می‌دهد.

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

اما در بخش فنی، از مدل ۷۰ S شروع می‌کنیم که از پیشرانه‌ای الکتریکی در اکسل عقب استفاده می‌کند و با ۳۱۵ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتون متر گشتاور، قادر به ثبت زمان صفرتا ۹۶ کیلومتر در ۵.۵ ثانیه می‌باشد. مدل ارتقا یافته‌ی دیگر S ۷۰D است که پیشرانه‌ی الکتریکی دیگری را به‌منظور ایجاد سیستم چهارچرخ محرک دریافت کرده است. هر پیشرانه ۲۵۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما خروجی کلی سیستم به ۳۲۸ اسب بخار و ۵۲۵ نیوتون متر گشتاور محدودشده است. این مدل نیز از شتابی ۵.۲ ثانیه‌ای در رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برخوردار است.

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس
مدل قدرتمند بعدی 90D S است که از همان ساختار فنی مدل S 70D بهره‌مند‌است اما قدرت تولیدی این مدل بیشتر بوده و 417 اسب بخار و 657 نیوتون متر گشتاور را نشان می‌دهد. شتاب ادعایی برای این مدل 4.2 ثانیه است.

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

فیس‌لیفت 2017 تسلا S +عکس

اما قدرتمندترین مدل، S P۹۰D است که از سیستم چهارچرخ محرک برخوردار ست اما قدرت خروجی پیشرانه به ۵۰۳ اسب بخار می‌رسد. حالت سرعت Ludicrous در این مدل وجود دارد که با فعال شدنش، خروجی سیستم به ۵۳۲ اسب بخار و ۹۶۷ نیوتون متر گشتاور افزایش می‌یابد. شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این مدل در ۲.۸ ثانیه ثبت می‌شود. در حالت "معمولی" قدرت پیشرانه کمتر شده و به ۴۶۳ اسب بخار تقلیل می‌یابد که باعث کاهش ۰.۳ ثانیه‌ای شتاب اولیه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج