adexo3
۳۱۷۷۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیل و آبگرفتگی در ۹ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در ۹ استان کشور گفت: نیروهای امدادی برای نجات یک حادثه‌دیده که در رودخانه گدارخوش مهران مفقود شده است مشغول فعالیت هستند.

خبرگزاری فارس: ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات اظهار داشت: نیروهای امدادی طی ۴۸ ساعت گذشته به دلیل وقوع سیل و آبگرفتگی در ۹ استان لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، کردستان و آذربایجان شرقی مشغول فعالیت و کمک به حادثه دیدگان هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۴۱ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین گفت: ۵۴۰ حادثه‌دیده طی ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی شده و هم‌اکنون در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و همدان امدادرسانی ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: متأسفانه یک حادثه‌دیده در رودخانه گدارخوش مهران مفقود شده که نیروهای امدادی در حال تلاش جهت نجات جان این حادثه‌دیده هستند.

چرخساز افزود: نیروهای امدادی موفق شدند جان چهار نفر را در محور دهلران ـ اندیمشک که به دلیل سقوط دو خودروی تریلر و پراید در داخل رودخانه دچار حادثه شده بودند را نجات دهند. همچنین نیروهای امدادی ۲۴ خودرو را از مسیر سیلاب رهاسازی کرده و ۳۴ منزل مسکونی را از آب تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ۶۲ تیم امدادی در این رابطه به کارگیری شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۵۷ دستگاه مخصوص عملیات امداد و نجات، همچنین ۱۳ موتورپمپ و لجن‌کش در این زمینه به کارگیری شده و تعداد زیادی پتو، موکت، کنسرو، نان و آب نیز میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج