۳۱۸۵۲
۱ نظر
۵۴۸۹
۱ نظر
۵۴۸۹
پ

توهین نخست وزیر ترکیه به ایران از کجا آمد؟

یک روزنامه در شماره روز چهارشنبه در ستون جهت اطلاع خود مدعی شده است که رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشته است که رئیس جمهور مصر با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زده است.

خبرگزاری مهر: با وجود خبر یکی از روزنامه های کشور درخصوص اظهارات توهین آمیز نخست وزیر ترکیه در صفحه شخصی وی در سایت توئیتر، هیچ پیامی در این زمینه در این صفحه موجود نیست.

روزنامه جمهوری اسلامی ایران در شماره روز چهارشنبه در ستون جهت اطلاع خود مدعی شده است که رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشته است که رئیس جمهور مصر با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زده است.

روزنامه جمهوری اسلامی در این مطلب آورده است: "نخست‌وزیر ترکیه هم از برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران عصبانی است.

رجب طیب اردوغان، در مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر به تمجید از سخنان محمد مرسی که در اجلاس تهران خواستار اتحاد مخالفان دولت سوریه برای براندازی این دولت شد، نوشت: محمد مرسی با اظهاراتش در تهران، سیلی محکمی به ایران زد! این بی‌سابقه‌ترین سیلی یک رئیس‌جمهور مسلمان عرب به صورت ایران بود که پس از سقوط امپراطوری عثمانی بر صورت ایران زده شده است! "

توهین نخست وزیر ترکیه به ایران از کجا آمد؟

این درحالی است که مشاهده صفحه توئیتر نخست وزیر ترکیه بیانگر این مطلب است که اردوغان از تاریخ ۲۹ آگوست مطابق با چهارشنبه هشت شهریور ماه یعنی یک روز قبل از آغاز اجلاس سران جنبش عدم تعهد و سفر مرسی به ایران که پیامی را به مناسبت روز ملی کشورش بر روی صفحه خود قرار داده تا امروز چهارشنبه ۱۵ شهریور مطابق با ۵ سپتامیر هیچ مطلبی در صفحه شخصی خود در سایت توئیتر قرار نداده است.

توهین نخست وزیر ترکیه به ایران از کجا آمد؟

انتشار چنین اخبار مشکوکی که با بررسی های ابتدایی و ساده در شبکه اینترنت جعلی بودن آنها آشکار می شود از رسانه های باسابقه کشور انتظار نمی رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      فک کنم از مرز خسروی وارد ایرون شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج