۳۱۸۸۶۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کالری خوراکی ها را از گوگل بپرسید

کافیست از آن سوال کنید که در یک غذای خاص چه میزان نمک، چربی یا کالری وجود دارد تا گوگل به صورت خودکار اطلاعات درخواستی را برای شما محاسبه نماید.

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: در این مطلب قصد داریم شما را با امکانی بسیار جالب در گوگل آشنا کنیم که احتمالا از آن بی اطلاع بوده اید: می توانید از این موتور جستجو برای داشتن یک تغذیه سالم کمک بگیرید.

کالری خوراکی ها را از گوگل بپرسید

کافیست از آن سوال کنید که در یک غذای خاص چه میزان نمک، چربی یا کالری وجود دارد تا گوگل به صورت خودکار اطلاعات درخواستی را برای شما محاسبه نماید.

درخواست ها باید به زبان انگلیسی باشند و می توانید تقریبا در مورد هر ماده غذایی از آن سوال نمایید و مثلا بپرسید که چه میزان پروتئین در ۸۹ گرم مرغ وجود دارد و گوگل نیز بی معطلی جواب می دهد ۲۴ گرم. حتی می توانید برایش مشخص نمایید که گوشت سینه مرغ مدنظرتان است یا دیگر قسمت های پرچرب آن را پرسیده اید. حتی می توانید نام غذای یک رستوران شناخته شده را به موتور جستجو بدهید تا کالری و دیگر جزئیاتش را برای شما نمایش دهد.

کالری خوراکی ها را از گوگل بپرسید

این امکان به خصوص برای افرادی سودمند واقع می شود که وزن خود را دائما زیر نظر دارند و تلاش می کنند حتی در حین حرکت نیز اطلاعات لازم را درمورد وعده غذایی شان داشته باشند.

کالری خوراکی ها را از گوگل بپرسید

در هر حال، امکان تعیین خصوصیات غذاها برای بسیاری سودمند واقع می شود اما لازم است بدانید که گوگل احتمالا اهداف بلندپروازانه ای فراتر از این را در سر دارد. در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت نوعی اپلیکیشن بهره مند از هوش مصنوعی را معرفی کرد که lm۲Calories نام داشت.

این اپ در واقع به شما می گوید که هر وعده غذایی تان چه میزان کالری دارد و برای این منظور صرفا کافیست که عکس غذا را به آن بدهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج