۳۱۸۹۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشخصات فنی گلکسی نوت ۶ فاش شد

گلکسی نوت ۶ نام پرچمدار بعدی سامسونگ است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده معرفی شود. این فبلت همواره مورد توجه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند بوده است و حالا به نظر می‌رسد برخی از مشخصات فنی این گوشی فاش شده است.

zoomit.ir - میعاد بافراست: گلکسی نوت ۶ نام پرچمدار بعدی سامسونگ است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده معرفی شود. این فبلت همواره مورد توجه علاقمندان به گوشی‌های هوشمند بوده است و حالا به نظر می‌رسد برخی از مشخصات فنی این گوشی فاش شده است.

مشخصات فنی گلکسی نوت 6 فاش شد

اسکرین شات منتشر شده از نرم‌افزار CPU-Z توسط فردی که ادعا دارد یکی از کارکنان سامسونگ است، اطلاعاتی را در مورد این گوشی فاش کرده است. شماره مدل این گوشی SM-N۹۳۰ خواهد بود. البته در روزهای گذشته نیز شاهد فاش شدن شماره مدل این گوشی در بازارهای مختلف بودیم.

بنابر اطلاعات فاش شده توسط این تصویر، گلکسی نوت ۶ دارای صفحه نمایش ۵.۷۷ اینچی با رزولوشن QHD است و دارای ۶ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. همچنین پردازنده‌ی این گوشی اکسینوس ۸۸۹۰ است.

مشخصات فنی گلکسی نوت 6 فاش شد

منبع فاش کننده‌ی اطلاعات مدعی شده است که گلکسی نوت ۶ دارای زبان طراحی همانند گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۵ خواهد بود اما برای جا دادن باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کمی ضخیم‌تر خواهد شد. همچنین این گوشی دارای گواهی‌ IP ۶۸ برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود.

در حال حاضر این گوشی دارای اندروید ۶ است اما این منبع بیان کرده است که اندروید ان روی گلکسی نوت ۶ به صورت پیش‌فرض وجود خواهد داشت. او به این نکته نیز اشاره کرده است که سامسونگ و گوگل در حال مذاکره هستند تا امکان این اتفاق را بسنجند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج