adexo3
۳۱۹۱۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کیهان کلهر پس از ۶ سال در تالار وحدت

«كيهان كلهر» - نوازنده‌ی چيره دست كمانچه – در حالی که سال گذشته برنامه‌اش با همراهی گروه «بروکلین رایدر» لغو شد، قرار است خرداد ماه پس از ۶ سال در تالار وحدت تهران روی صحنه برود. این در حالی است که او اواسط اردیبهشت ماه در لندن تک‌نوازی کمانچه خواهد کرد و بعد از اجرای خود در تهران، خرداد ماه همراه با «علی بهرامی‌فر» در لوزان سوییس نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

موسیقی ما: اين نوازنده و آهنگساز پيشكسوت كه هم اكنون مشغول برگزاري تور كنسرت‌هايش در اروپا و آمريكاست، در این باره گفته است که اردیبهشت ماه به ایران خواهد آمد تا در خرداد، کنسرتش را برگزار کند. به گفته‌ی «محمدحسين توتونچيان» -مدير عامل شركت فرهنگي هنري ققنوس و مدير برنامه‌هاي كيهان كلهر - تمام مجوزهاي لازم براي كنسرت او دريافت شده است و این هنرمند در روزهای سوم و چهارم خرداد روی صحنه خواهد رفت و بعد از آن از دهم تا دوازدهم در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گفته‌ی توتون‌چیان، برنامه‌هايي نيز تدارك ديده شده است تا كيهان كلهر در شهرستان‌ها نيز اجراهايي براي مخاطبانش داشته باشد که جزييات آن را به زودي اعلام می‌شود. او سال گذشته نیز قرار بود در ایران همراه با گروه «بروکلین رایدر» بنوازد که مجوز آن از طرف اداره‌ی اماکن به دلیل آنچه «ملاحظات امنیتی» دانسته شد، صادر نشد.

او همان‌زمان گفت: «کنسرت‌ها دوباره برگزار نخواهد شد. تا زمانی‌ که فرهنگ و هنر ایران، گروگانِ زورگیری و زورآزمایی جناح‌های سیاسی است و خط‌مشی‌ مشخصی‌ برای این‌گونه فعالیت‌ها تعریف و اجرا نشده، بنده از انجام هرگونه فعالیت در ایران خودداری خواهم کرد.» کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سال ۱۳۸۹ در تالار وحدت اجرای مشترکی داشتند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج