۳۱۹۲۸۶
۵۰ نظر
۵۰۰۷
۵۰ نظر
۵۰۰۷
پ

ناگفته‌هایی از جوان متهم به قتل «ستایش»

تحقیقات جنایی درباره جنایتی که در آن دختری ۵ ساله به نام «ستایش» قربانی شده در حالی ادامه دارد که هنوز مشخص نیست متهم این پرونده آنچه روی داده را به تنهایی مرتکب شده باشد. این در حالی است که کارآگاهان پلیس ۲ شب قبل این پسر را برای بازسازی صحنه قتل به خانه‌شان آوردند.

خبرآنلاین: تحقیقات جنایی درباره جنایتی که در آن دختری ۵ ساله به نام «ستایش» قربانی شده در حالی ادامه دارد که هنوز مشخص نیست متهم این پرونده آنچه روی داده را به تنهایی مرتکب شده باشد. این در حالی است که کارآگاهان پلیس ۲ شب قبل این پسر را برای بازسازی صحنه قتل به خانه‌شان آوردند.

گفته می‌شود کارآگاهان پلیس علاوه بر پسری که در همسایگی خانه «ستایش» زندگی می‌کرده از ۲ همکلاسی او نیز تحقیق کرده‌اند و تحقیق درباره این جنایت از یکی دیگر از پسران این محله نیز جریان دارد. با این حال تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ اظهارنظر رسمی از سوی پلیس و دستگاه قضایی مبنی بر اینکه این جنایت با همدستی فرد یا افرادی رقم خورده باشد مطرح نشده است.

یک جنایت، دو قربانی

ماجرای گم‌شدن «ستایش» به بیست و یکمین روز بهار امسال در خیرآباد ورامین واقع در جنوب‌شرقی تهران برمی‌گردد. درست یک هفته قبل از آنکه شبکه‌های اجتماعی از ماجرا با خبر شوند، «ستایش» در کوچه تو در تویی که از خیابان اصلی خیرآباد به سمت غرب می‌رفت گم شد. هوا تاریک شد و از ستایش خبری نشد. پدر ستایش بعد از آنکه موضوع را به پلیس گزارش داد، عکس او را روی برگه‌هایی چاپ کرد و به دست کسبه و اهل محل سپرد تا او را در یافتن دختربچه‌اش کمک کنند.

«شیرآقا قریشی» پدر «ستایش» علاوه بر این دختر که مهرماه امسال ۶ سالش تمام می‌شد، یک پسر و یک دختر دیگر داشت و به صورت روزمرد در منطقه کار می‌کرد. اهالی محل در خیرآباد همدیگر را می‌شناسند و خیلی زود خبر گم‌شدن «ستایش» سر سفره شام در خانه‌ها زبان به زبان شد.

کوچه‌ها و خیابان‌های خیرآباد را با «بوستان» شماره‌گذاری کرده‌اند. بوستانی که این ماجرا در آن رخ داد، کوچه‌ای است که در ابتدا عرض آن به زحمت یک خودرو را در خود عبور می‌دهد، گمان می‌کنید بن‌بست است. اما در انتهای این کوچه یک راه باریک هست که مثل علامت یک پیچ خطرناک در جاده‌ها از میان خانه‌هایی می‌گذرد. دو پیچ در راه دارید که کاملا قائمه است. حتی اگر دوچرخه برانید هم نمی‌توانید این مارپیچ باریک را به راحتی بگذرانید. بعد از دو پیچ قائمه مسیر، یک خانه دو طبقه کوچک بدون نما هست که دری خاکستری‌رنگ دارد و اعلامیه مجلس ترحیم ستایش روی آن چسبیده است.

خانه ستایش حیاط ندارد. بعد از خانه آنها ۲ در دیگر، یعنی دو خانه دیگر را که رد کنید به دری آبی‌رنگ می‌رسید که خانه‌ای حیاط‌دار است. آن شب که ستایش گم شد، حرف گمشدن این دختربچه در این خانه درآبی هم مطرح شد. خانه‌ای که حالا بعد از ازدواج ۳ دختر بزرگ خانواده، فقط پدر، مادر و پسری ۱۶ ساله در آن زندگی می‌کنند. مادر خانواده رو به پسرش کرد و گفت: «امیدجان تو ستایش را ندیدی؟ پدر و مادرش از غروب در به در، در جست‌وجوی او هستند. معلوم نیست چه بلایی سرش آمده است».

«امید» اما با تاکید به مادرش جواب داد: «مگر می‌شود؟ مگر بچه آجی گم نشده بود در مدرسه پیدایش کردیم؟ حتما او هم جایی است که پیدا می‌شود».

اما حالا مادر امید اصلا باور ندارد که چنین گفت‌وگویی بین او و پسرش رد و بدل شده در حالی که آن شب پسرش می‌دانسته بر سر «ستایش» چه آمده است.

حالا تقریبا بعد از یک هفته تحقیق، پلیس «امید» را به کانون اصلاح و تربیت می‌سپارد تا تحقیقات پرونده این جنایت کامل شود. اما هیچ کس در این محله باور ندارد که «امید» مرتکب چند جنایت شده باشد؛ سخن از «ربودن»، «آزار و اذیت»، «قتل» و «ریختن اسید روی بدن مقتول» به میان آمده است.

خانواده امید که هیچ نمی‌دانند. از خود می‌پرسند این اتفاقات در کجای خانه‌شان روی داده است. گویا فردای روزی که «ستایش» گم شده بود «امید» به دوستش گفته بود که چه اتفاقی افتاده است و برای انتقال جسد دختربچه به کمک نیاز دارد. همین سبب شده بود ماجرا به پلیس اطلاع داده شود و راز ناپدید شدن «ستایش» برملا شود. مطابق هر پرونده دیگری که متهم آن فردی زیر ۱۸ سال باشد همه مراحل تحقیق به صورت کاملا محرمانه باید انجام گیرد.

اما وقتی جمعه گذشته مراسم ترحیم این دختربچه برگزار شد، شبکه‌های اجتماعی از آنچه مردم محل درگوشی می‌گفتند با خبر شدند و موجی درگرفت؛ موجی که به شکل یک کمپین هم درآمد؛ «#من_ستایش_هستم». حالا جنایتی رقم خورده است که یک قربانی آن دختری شش ساله است که دنیای کودکی‌اش دوامی نداشت و قربانی دیگر آن پسری است که هنوز ۱۸ سالش نشده و آنچه کرده سرنخ عمق یک زخم است؛ زخمی اجتماعی.

اصلا نمی‌توانیم باور کنیم

«جمشید» یکی از کسبه محل که آهنگری دارد، گفت: من خانواده آنها را می‌شناسم. اصلا این خانواده جوری نیستند که فکر کنید بچه‌شان دست به چنین کاری بزند. این خانواده شهید داده‌اند، خیلی خانواده محترمی هستند.

مردی که در خیابان اصلی خیرآباد، بساط پهن کرده است هم گفت: من خانواده مادر این پسر را هم می‌شناسم. همه متدین و مذهبی هستند. پدرش هم فرد آرام و خوبی است. هیچ کس باور نمی‌کند که چنین کاری کرده باشد.

«رحمت»، یکی از همسایه‌های این دو خانواده نیز توضیح داد: از وقتی این اتفاق افتاده هر دو خانه خالی است. هیچ کدام از خانواده‌ها نیستند. هر دو خانواده را می‌شناختم و با آنها سلام و احوالپرسی داشتم. حتی این پسربچه را هم می‌شناسم. سر به زیر و آرام است. حتی شیطنتی هم از او ندیده‌ام.

فرزند آخر یک خانواده معمولی

«امید» فرزند چهارم یک خانواده است که تنها پسر آن و آخرین فرزند آن محسوب می‌شود. پدرش کارمند یکی از نهادهای دولتی و مادرش خانه‌دار است. بنابر شواهد موجود، پدر خانواده همه تلاش خود را صرف تامین معیشت خانواده و سر و سامان دادن به دختران کرده است. هر سه خواهر امید ازدواج کرده‌اند و او دایی ۵ کودک محسوب می‌شده است. امید کلاس سوم راهنمایی (سوم متوسطه اول) است. گویا وقتی سه ماهه بوده تشنج کرده و مادرش در حالی که به هنگام خواب دهان او را پر از کف دیده به بیمارستان منتقلش کرده است. بعد از آن مرتب دارو مصرف می‌کرده و به گفته مادرش پای چپش را نمی‌توانسته درست حرکت دهد. اما هیچ‌کس هیچ رفتار مشکوک و سوال‌برانگیزی از امید ندیده است که کوچک‌ترین ظنی به دست داشتن او در این کار پیدا کند.

مادرش درباره روز حادثه گفت: آن روز می‌خواستم با دخترم برای خرید رویه مبل به بازار برویم که وقت آمدن پسرم از مدرسه شد. دلشوره داشتم. این اواخر مدرسه گفته بود با دانش‌آموزی رفت و آمد دارد که اهل شر و شیطنت است. برای همین زود برگشتیم. حتی غروب که گفتند «ستایش» گم شده از امید هم درباره‌اش پرسیدم.

هیچ مشکل انضباطی نداشت

مدرسه‌ای که امید در آن درس می‌خواند هم در همین محله است. تقریبا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است. مدرسه همان اوایل خیرآباد است و بعد از چند کوچه نوبت به کوچه محل زندگی امید می‌رسد. مدیر مدرسه‌ای که «امید» در آن درس می‌خواند نیز تاکید کرد که «امید» هیچ مشکل انضباطی‌ای نداشته است.

مدیر مدرسه اما در پاسخ به این پرسش که مادر متهم ادعا کرده نسبت به نشست و برخاست پسرش با یکی از بچه‌های مدرسه به آنها تذکر داده‌اند، گفت: هیچ مورد انضباطی‌ای نبود که بخواهیم به خانواده امید اطلاع دهیم اما وضع درسی‌اش مناسب نبود.

جایی که جنایت رخ داد کجاست؟

با توجه به اینکه پلیس هنوز در حال تحقیق است و از جزئیات این ماجرا گزارشی منتشر نکرده است، مشخص نیست جسد «ستایش» به طور مشخص در کدام نقطه از خانه‌ای که امید در آن زندگی می‌کرده کشف شده است. بنا به گفته اعضای خانواده امید، از چندی قبل پدر خانواده واحدی در طبقه فوقانی خانه ساخته بوده است. امید نیز مدتی بوده که وسایلش شامل لب‌تاپ و کتاب‌های درسی‌اش را به طبقه بالا برده بوده است. این طبقه بنا به توصیف اعضای خانواده شامل یک هال، یک اتاق، یک سرویس بهدشتی و یک حمام و آشپرخانه کوچک می‌شود.

مادر «امید» گفت: من آن روز با جاروبرقی خانه را جارو کردم اما هیچ چیز مشکوکی نظرم را جلب نکرد. اصلا نمی‌توانم باور کنم که این کار در خانه ما انجام شده باشد.

با این حال هیچ یک از اعضای خانه بعد از فک پلمب خانه به آنجا نرفته‌اند و از آخرین وضع خانه با خبر نیستند.

از سفارت افغانستان هم آمدند

یکی از همسایه‌ها درباره خانواده «ستایش» گفت: چند روزی هست که در خانه نیستند. اما شنبه بعدازظهر از سفارت افغانستان آمده بودند با آنها صحبت کنند.

* «امید»، نام مستعار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لابد میخواین از امید یه اسطوره درست کنید و چون هجده ساله نشده کمپین هم براش تشکیل بدین تا از خانواده ستایش بخشش بگیرید. هرچه زودتر شر این آدم ها کنده بشه بهتره. اعدامش کنید و خلاص به درک که هجده ساله نشده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیشه الان داستان فرق کرده

      • sami

        جالبه نوشتن دو قربانی امید قربانیه؟؟ اون فقط یه حیوونه اینکه انضباطش خوبه دلیل نمیشه ببین چقدر آب زیرکاه بوده که هیچ کس بهش شک نکرده

      • علی یار

        من ایرانی هستم و میگم اعدامش کنید

    • بدون نام

      امید»، نام مستعار است چیه چرا اسم امید رو خراب میکنید اینا کین اسمشو بگین حتما ..

    • بدون نام

      اکثر انسان ها یک ذات بد دارند که با دیدن ظاهر و رفتار شخص نمیشه پی به ذات بدش برد

    • بدون نام

      تا فکری به حال مسائل جنسی نشه همینه چقدر قتل و تجاوز داشتیم این همه سال بچه های دنیا تو مدرسه آموزش جنسی میبینن کنترل و روش های صحیح رو یاد میگیرن یه دلیلی داره ما هی قربانی میدیم دنبال تعریف خودمون هستیم آمار ایدز چند برابر شده چون حیا و شرم داریم طور دیگه حیا و سر به زیری میزنه بیرون متاسفم برای جامعه شناس مسئولین و روانشناس ها که با سکوت خود باعث این اتفاق ها هستند

    • بدون نام

      یعنی واقعا بعد این همه جرم جنایت که یه طرفش زن بوده یه طرفش مرد هنوز نفهمیدن ریشه و علتشو یا..

    • فقير

      هرچه سريعتر نابود کنيد تا درس عبرتى براى سايرين گردد !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علت فقیر بودنت شاید واسه همینه احساسی و بی فکری بعد تکرار نمیشه ! خانواده اون پسر هم داغدار میشن به جمع متنفرین از همه چیز میپیوندن

      • سعید

        به درک که داغدار میشن

    • ارشین

      به نظر من هر کس در هر سنی و در هر مقامی مرتکب این جور جنایات بشه باید قصاص بشه تا مایه عبرت دیگران بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه اعدام میکنن آیا درس عبرت شده برای بقیه معلومه که نه همچنان جرم و جنایت داره صورت میگره

    • بدون نام

      اول باید در ملع عام اعدام شود .دوم باید ی فکری ب حال جامعه بکنند ک کسی بخاطر مسعله جنسی ادم نکشد واقعا خدا سایشون برداره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اول یادبگیر ملأ و مسأله را چطور مینویسند. . یک پسری که به بلوغ فکری نرسیده مرتکب قتل شده طبق قانون مجازات اسلامی نمیشه برای فرد زیر 18سال هست مجازات اعدام تعیین کرد.

    • محمد حسین

      برای این دختر بچه دلم خیلی سوخت.اصلا هم اهمیتی نداره که ایرانیه یا افغانی (هرچند که زاده ایران بوده) اما از یه چیز دیگه هم خیلی خیلی ناراحتم اونم این که زمانی که مهاجران افغانستانی به زنان و دختران ایرانی دست درازی میکنن کسی کمپین و داد و بیداد راه نمیندازه!مرثیه سرایی نمیکنه. نماینده هرات چند روز پیش یک بیانیه اعتراضی داده بود که چرا رسانه ها ایران ساکتند اما همین نماینده های افغانستان وقتی اتباعشان در ایران به ناموس ایرانی ها بی احترامی میکنند اصلا نیستند!
      برای من این دختر بچه 6 ساله با بقیه هموطنانم که قربانی اتباع افغانستان شدند تفاوتی نیست چهره معصومانه این دختر قلب هر انسانی را به درد میاره اما از فاصله زیاد واکنش ها به این 2 موضوع ازارم میده.من میگم چرا وقتی به هموطن خود ما بی احترامی میشه همینطور زمین و اسمون را به هم نمیدوزن چه معاون و نماینده مجلس ایران و چه نماینده افغانستان چه مردم عادی!!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا به صحبتت موافقم بخدا افغانها خیلی بدتر از اینکار بسر ما اوردن حتی به پسر بچه ها هم رحم نکردن

      • بدون نام

        دیروز توی مترو چند خانم از اتباع افغانستان سر و صدا راه انداخته بودن که توی این کشور به ماظلم میشه و ما تحقیر میشیم و به دختر 6 ساله ما تجاوز میشه و ...
        ولی ای کاش این دوستان زمانی که هموطنان خودشان به ایرانی ها دست درازی میکنند و مرتکب قتل و تجاوز و... میشوند واکنش نشان میدادند

      • بدون نام

        واقعا همین طوره نماینده مجلس افغانستان هم بیخودکرد شما کشورت رو آبادکن که اینهمه خوانواده اواره نشن

    • ایرانی

      به تعداد سن ستایش اعدامش کنید کثافت را..

    • بدون نام

      خب این موضوع یه زنگ خطره و چیزی رو به ما یاداوری میکنه که تقریبا همه میدونیم ولی دلمون میخوادچشمامون رو ببندیم و ادای خوانواده های ایده ال رو در بیاریم من مطمئنم اینجور که میگن اون خوانواده خیلی هم اروم نبوده و معلوم نیست اصلا سر خود اون جانی چی اومده که این کار رو کرده بعید نیست خودش هم توکودکی مورد ازار قرار گرفته باشه.

    • شایان

      وقتی تجاوز صورت میگیره از ترس لو دادن توسط طفل معصوم و ترس از عواقب کارش یه لحظه تصمیم غلط میگیره(قتل) که صورت ماجرا حل بشه و آب از آب تکون نخوره...ولی بعدش چی پیش میاد؟
      تربیت صحیح و نزاکت خانوادگی و ترس از خدا و عزت نفس چاره کاره...این اتفاقها زنگ خطری ن برای ماها...حواسمون باشه بچه هامونو درست تربیت کنیم تربیت صحیح با تزریق نامحدود عشق و دوست داشتن

    • مهدی

      ناموسا دودقیقه این پسرو بدن دست من ای کاش میشد

    • علی

      نگارند سعی بر استفاده ابزاری از خون شهید و ظاهر اسلامی پدر و مادر قاتل دارد در صورتیکه پدر قاتل در همکاری آشکار با پسرش و با تماسهای تلفنی مکرر با خانواده ستایش، سعی بر فراهم آوردن فرصتی مناسب برای انتقال جسد نیمه سوخته دخترک مظلوم داشته است.

    • محسن

      خانواده یا گذشته خوب چه فرقی دارد او جنایت کرده اعدام باید بشود هرکه میخواهد باشد

    • مارال

      ب جای اینکه اسم مستعار بدید به این جنایتکار اسم واقعیشو بگید بهر حال این داستان اهرش اینجوری میشه که پسره خیلییییییی پسر خوبی بوده ولی همون تشنجش کار دستش داده .
      خیلی شرم اوره اگه بخوان قضیه به این مهمی رو الکی سربپوشونن

    • بدون نام

      در این که این آقا زاده (امید) مشکل روحی روانی داره که شکی نیست مطمئنا" نه خانواده با فرهنگی داره نه آموزش کافی دیده ولی نباید از تقصیر خانواده ستایش و کوتاهی در امر نگهداری و تربیت بچه شون به سادگی گذشت ...متاسفانه جامعه ی ما جامعه ی خوبی نیست تا وقتی که بگیم مردا دست خودشون نیست و این یک غریزه طبیعیه دنیامون همین شکله ...در حال حاضر ما وظیفه مون حفظ دخترامونه چون چاره ی دیگه ای نداریم حالا امید نه یه مرد بی صفت دیگه...تو رو خدا به پسراتون هم مثل دختراتون آموزش بدین که باید اون غریزه خاک برسری رو کنترل کنن تا دیگه شاهد این جور جنایتها نباشیم.

    • ستایش

      بس کنید خواهشا 16و 17 سال نداره کسی که این کارو کرده اندازه یه آدم 40 ساله حالیش بوده چطور وقتی عمل شوم رو انجام میداده لذت جنسی حالیش بوده . چطور یه دختر بچه 9 ساله میتونه ازدواج کنه فقط و فقط به این دلیل که به سن تکلیف رسیده و عقلش کامله بچه ای که تازه شروع ظریفانه زندگیشه . مگه پسرا 15 سالگی بالغ نمیشن ؟پس این تا 18 چیه تکه تیکه ش کنین بی وجدانو کسی که اینطور دقیق نقشه کشیده یه جانی و قاتل حرفه ایه.... تمام

    • بدون نام

      ادم نباید با همسایه ها صمیمی بشه.خیلی وقته بهم ثابت شده.

    • بدون نام

      به عنوان یک ایرانی من نیز مثل همه به خاطره ی قتل سیایش عزیز نار احت شدم اما ااز اون بیشتر از دست کاربرا و سایت ها ناراحتم که هنوز پزشک قانونی جواب ازمایشات را نداده وعلت مرگ مشخص نشده چطور ابروریزی می کند حتی فقط اسم تجاوز را به زبان می اورند حتی ابروی اون خونواده ی افعانی و طفل معصوم ستایش را می برند با مشخص شدن واقعیت بلاخره اون بد دات به سزای عمل خواهد رسید پس از عزیزانم خواهش می کنم اجازه دهند وابروی اون طفل معصوم را نبرند یک ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست میگی اصلا این ماجرا یه جاهایی تناقض داره خودپلیس هم میگه شاید همدست داشته مسلما همه ی این حرف ها فعلا فقط حدس وگمانه

    • یه نوجون 16 ساله

      باور کنید بلوغ فکری توی دی ان ای آدما نیس و از طریق جامعه و خانواده به فرد منتقل میشه و تا زمانی که آموزشی در مدارس برای این مسائل جنسی وجود نداره(آموزش همراه بلوغ جنسی که سن واقعیش 12-13 ساله) و خانواده و جامعه این مسئله رو تابو میدونن این جور اتفاقات عادیه.اون نوجون از روی عدم آگاهی مرتکب تجاوز میشه و برای پنهان کردنش مرتکب قتل میشه(که البته مستحق مجازاته).

    • بدون نام

      اولا که جوان نیست و نوجوان هست.
      دوما کار شیطانی انجام داده و باید جواب پس بده ولی نه خودش!
      متاسفانه تو ایران همه جواب پس میدن بجز مسئولین که باعث ایجاد مشکل شدند!

      با مجازاتش مخالفم.
      کانون اصلاح بره

      تمامی جرم را هم بایدمسئولان به گردن بگیره!

    • سیمبر

      بنام خدا

      اینکه مادرش میگه مریضه هیچی راحل نمیکنه چجوری عقلش رسیده که بااسیدجسدازبین ببره پس این مریض نیست یک موزیه بایدهرچه زودتراعدام بشه تادرس عبرتی بشه برای دیگران.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریض که مسلما هست ولی این که جنون داشته یا نه مساله است

      • منتقد

        ما توی این مملکت قاتل پرورش میدهیم .
        دزد پرورش می دهیم
        خودمان ، با بی فکریهایمان و نبود سیستم درست اصلاح تربیتی ، خالق چنین ناهنجاری های میشویم .

        نمونه خیلی ساده اش ، قتل انجام میشود و با اسید نابود می شود (( در سریال برکینگ بد ، این سکتنس آموزشی به خوبی دیده می شود ))

        کمی تامل کنیم به سریال ها و فیلم ها و این را مقابل این جامعه و شرایطی که حاکم هست قرار بدهیم == نتیجتا می شود بروز هزاران ناهنجاری ..... قتل ، اعتیاد ، طلاق ، همسر آزاری ، کودک آزاری و ....

        الگوی تربیتی نیست در این مملکت .... فقط یک چیز هست برای همه مردم و اون هم نجات از فقر مالی.....

    • رضا

      غریزه جنسی یک نیاز واجب است.مسئولین چرا خود را به خواب زده اید؟تا کی باید مردم شاهد این اتفاقات ناگوار باشند؟

    • سید حمید

      ربطی به قومیت و ملیت نداره
      اون دختر مثل بچه ی خودمونه
      همچین جنایتی ابدا قابل اغماض نیست

    • بدون نام

      خیلی دردناک و تاسف بار...واقعا ما انسانیم؟

    • حميدى

      باسلام
      اقاى بدون نام اون لعنتى روى اون كودك معصوم اسيد ريخته ديگه چيزى از جسم او دختر بچه باقى نمونده ك پزشك قانونى تشخيص بده ك چ بلا سر اون كودك معصوم اورده ..

    • حميدى

      ستايش جان خدا بايد قهرش بگيره از اينطور نيست شدنت

    • بی نام

      ب=بعد اعدام شه و روشم اسید بپاشن تا اون لذت شیطانی که موقع آزار یه فرشته معصوم بدست آورده از خون کثیفش بزنه بیرون.باید اعدام شه.اعدام اعدام

    • زهرا

      سلام .من کلیپ صحبتهای پدر و مادر قاتلو دیدم همش تناقض تو حرفاشون بود مادر قاتل میگه بیست سال پیش عموش تو محله ما برای تولد بچم گل آورد بعد میگه پسرم ۱۵سالشه یعنی پنج سال قبل تولدش براش گل آورده.. مامان قاتل میگه ستایش بچه بود پسر منم بچه ست /اون الان تبدیل به یه شتر مرغه بالغ شده هنوز میگی بچه ست پسره پررو گفته منو تحویل بدید اشکال نداره نه تو را خدا اگر میدونستی اشکال داره اجازه نمیدادی . خدا کنه به بدترین وجه زندگی کنه و به بدترین وجه هم سقط بشه تف به ذاتش

    • محسن

      ماجرای قتل ستایش دختر 6 ساله ایرانی در استان فارس بخونید. از این هم دردناکتره

    • علی

      باید اون پسرو اعدام کنن درسته 16سالشه ولی ی جرم خیلی بده تف توی صورتش این کارو حیونا هم نمیکنن
      بایداول شکنجش کنن بعد هم اعدامش کنن

    • user

      باید با همون اسید اعدام بشه

    • سهیل

      او را حتما باید اعدام کنن چون یک جنایتکار روانیست واقعا و نباید او را بببخشند و اینکه بگویید افغانیها خودشان تجاوزگرند این دلیل نمیشه که ما هم بریم همچین کارایی بکنیم مگر وقتی یک سگ پاچه شما رو گاز میگیره شما هم متقابلا پای اون رو گاز میگیرید؟؟؟؟

    • مهدی

      سلام
      هشدار برای خانواده ها
      آون پسر بچه لب تاب داشت و یه اتاق بالای خونه(مجزا
      خدا میمونه این پسر بچه چرا دیده که فشار روحی و روانی اش رفته بالا دوست به این جنایت وحشتناک زده.

    • بدون نام

      قصاصصصصص

    • محمد

      سلام
      اظهارنظرها رو خوندم تعجب کردم ما نه از قوانین و نه از روانشناسی و نه دین و نه حتی از حال روز کشورهایی که به دانش آموزان ابتدایی آموزش سکس(آلمان) می دهند خبرداریم . بهتره نه قاضی شیم و نه مفتی و نه دکتر. طبق قانون بااین پسرکه به سن قانونی نرسیده رفتار می شه و این مختص ایران نیست تقریبا همه جا این شکلی رفتار می کنن مجازات برای کسی که به سن قانونی نرسیده درقانون تعریف شده واما اگه قرار باشه یکی تو جمع چندین نفره ما کار غلط و خبطی انجام بده که نباید یقه بقیه و حکومت و خانواده ودین و آموزش و پرورش و غیره رو گرفت ! در رشته جرم شناسی و جرم یابی به نحوه قتل و علل و انگیزه اون پرداخته میشه .قرار هم نیست هرکس فشار جنسی پیدا کرده سریه کسی اینطوری خالی کنه مثلا این فرد یاآموزش چطور میخواست این جنایت رو انجام نده .مثلا از وسائل پیشگیری استفاده می کرد ؟یا می رفت با اون کسی که خودش هم می خواست رابطه برقرار می کرد؟!!! اتفاقا من با اون دوستی که می گفت خودمون رو بخواب زدیم مواققم باید بیدار بشیم نه اینکه فکر کنیم چرا در کشورما به بچه ابتدایی آموزش سکس نمی دن ! خوب معلومه چون وقتش نرسیده زودتر از موعد که نباید به بلوغ جنسی برسه . باید بیدارشیم ببنیم برای جلوگیری از چنین فجایعی دین به ما چی میگه .همه ما یعنی بیشترماها دربرخی از دوران زندگی مان تحت فشار جنسی قرار گرفته ایم اما برخی از ماها عزت نفس بیشتری داشته اند و برخی هم بند را به آب دادن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج