۳۱۹۶۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکذیب حضور پرشمار زنان معتاد در تهران

معاون دادستان تهران با اشاره به بازدید از مجتمع های بهاران گفت: خوشبختانه کیفیت ارائه خدمات به مددجویان در مراکز بهاران رضایتبخش و حتی بالاتر از تصور ما بود.

خبرگزاری مهر: معاون دادستان تهران با اشاره به بازدید از مجتمع های بهاران گفت: خوشبختانه کیفیت ارائه خدمات به مددجویان در مراکز بهاران رضایتبخش و حتی بالاتر از تصور ما بود.

معاون دادستان با اشاره به نشست بالاترین مقامات شهرداری و دادستانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی گفت: نشست «عباس جعفری دولت‌آبادی» دادستان تهران و «محمدباقر قالیباف» شهردار پایتخت در دفتر دادستان تهران برگزار شد که گفتگو درباره مسائل و حاشیه‌های کمپ شفق نیز از جمله محورهای گفتگوی دادستان عمومی و انقلاب تهران با شهردار پایتخت در این دیدار بود.

خزایی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در این دیدار، ضمن تشکر از شهردار تهران برای راه‌اندازی مجتمع‌های بهاران، اعلام کرد که شخصاً از تعدادی از این مجتمع‌ها بازدید کرده است.

او در این‌باره گفت: کیفیت ارائه خدمات به مددجویان در مراکزی از مجتمع‌های بهاران که بازدید کردم، حتی بالاتر از تصور شخصی خود من بود و البته پس از صحبت با چند تن از مددجویان نیز، رضایت‌مندی از زندگی در بهاران را از گفته‌های آنان برداشت کردم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران، در این دیدار از مأموریت ویژه به نیروی انتظامی برای گشت در محله‌های آسیب خیز تهران، همچون محله هرندی خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در این بازدیدها عنوان کرده است که زنان معتاد متجاهر، از این محله‌ها جمع‌آوری‌شده و برخلاف ادعاهایی که درباره وجود پرشمار زنان معتاد متجاهر در پایتخت عنوان‌شده است، تنها تعداد بسیار کمی از آنان در این محله‌ها وجود داشته‌اند و بقیه از خیابان‌ها و معابر پایتخت، جمع‌آوری شده‌اند.

خزایی در پایان از شهرداری تهران برای توجه ویژه به آسیب‌های اجتماعی سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد و گفت: با کمک شهرداری و سایر نهادها، مسئله آسیب‌های اجتماعی پایتخت در آینده‌ای بسیار نزدیک به کنترل کامل درآید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج