جاباما
۳۲۱۴۴۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تقاضای بالا برای خرید آیفون SE

در حال حاضر، سه هفته از عرضه ی آیفون SE سپری می شود و هنوز در ایالات متحده و چین، کاربران برای دریافت این محصول باید دو الی سه هفته انتظار بکشند.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: زمانی که اپل، آیفون چهار اینچی و جدیدش را رونمایی کرد، چندان کسی تصور نمی نمود که همین موبایل به ظاهر قدیمی، خریداران زیادی داشته باشد. ولی اینطور که خبر می رسد، متقاضیان برای آیفون SE همچنان باید برای دریافت این تلفن هوشمند دو الی سه هفته در انتظار باشند و بر همین اساس، نظر تحلیلگران در خصوص موبایل مورد اشاره مثبت تر شده و اکنون آن را یک موفقیت می پندارند.

تقاضای بالا برای خرید آیفون SE

بیشترین تقاضا برای موبایل های اپل، مربوط به آیفون ۶ پلاس می شود که در اصل، با نمایشگر ۵.۵ اینچی اش، اولین فبلت ارائه شده از سوی اپل به شمار می رفت. در زمان عرضه، کاربران برای دریافت آیفون یاد شده مجبور می شدند زمانی بین ۳ الی ۴ هفته انتظار بکشند. این در حالی بود که کاربران آیفون ۶ با تاخیر ۷ الی ۱۰ روزه مواجه می شدند. اما آیفون ۶s در زمان عرضه اش تنها ۳ الی ۵ روز تاخیر خورد در حالی که همین زمان برای آیفون ۶s Plus به ۲ الی ۳ هفته رسید.

نسخه ۱۶ گیگابایت آیفون SE قیمتی برابر با ۳۹۹ دلار دارد و می توان گفت با توجه به مدل های مختلف، میانگین قیمت این محصول ۴۵۰ دلار است. بر همین اساس، اپل با فروش یک میلیون آیفون SE، می تواند ۴۵۰ میلیون دلار درآمد برای خود کنار بگذارد. حال سوال اصلی اینجاست که شرکت مورد اشاره قادر به فروش چند میلیون آیفون SE خواهد بود.

در هر صورت، اپل در روز سه شنبه همین هفته، گزارش خود از عملکرد مالی اش در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ را ارائه می دهد. هرچند آیفون SE در روزهای انتهایی ماه مارس به فروش رسید و به همین دلیل می توان گفت که تاثیر بسیار اندکی بر درآمدهای سه ماهه نخست خواهد داشت. با این حال، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ می توان دید که واقعا این تلفن هوشمند چه کرده و چه بازخوردی را از سوی کاربران دریافت نموده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج