adexo3
۳۲۱۵۲۳
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

تذکر دادستان تهران درباره مشروب‌ خواری برخی ورزشکاران و هنرمندان

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار مشروب خواری باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار مشروب خواری باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.

جعفری دولت آبادی در جلسه‌ با حضور معاونان دادسرای تهران، دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی بخش استان تهران و فرماندهان راهور کشور و استان تهران، با اشاره به برخی وقایع اخیر در حوزه ورزش کشور اظهار داشت: به وزارت ورزش در مورد جرم مشروب خواری برخی تذکر می‌دهیم که متاسفانه اخیراً برخی حوادث و حتی فوت را در پی داشته است.

وی اخبار برخی نواحی دادسرا از جمله دادسرای ارشاد و راهور را مؤید آن دانست که لازم است در زمینه مبارزه با مشروب خواری و رانندگی در حال مستی کار بیشتری انجام گیرد.

وی با اشاره به تذکر چندی پیش خود خطاب به ورزشکاران و هنرمندان در رابطه با اخلاق حرفه‌ای و منش پهلوانی عنوان کرد: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار این مطلب (مشروب خواری) باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: در حال حاضر برخی ورزشکاری و هنرمندی را وسیله‌ای برای رسیدن به شهرت نابه‌جا کرده‌اند که البته مردم ما نسبت به این قضیه آگاه هستند. ورزشکاران باید اخلاقی قهرمانی و پهلوانی داشته باشند چون آنها الگوی بسیاری از جوانان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      مثلا ما نفهمیدیم منظورش کیه :|.....خدا بیامرز هم جوون بود هم قشنگ پاس میداد هم رنگ قرمز بهش میومد:|

    • جاوید

      جالبه این سخنان بعد از مرگ برخی از ورزشکاران معانی زیادی میده!!!!!!!!!!!!!!!

    • افشين

      خدا را خدا را
      اگر آبروي بنده اي را ببري
      چقدر خوار هستيد شما... و دم از خدايي مي زنيد كه آبروي بدترين بنده ش رو هم حفظ ميكنه
      تو غره بدان مشو كه مي مي نخوري
      صد لقمه خوري كه مي غلام است آن را

      پاسخ ها

      • عبدالله

        ایشون از کسی اسم نبرده ..

      • سلی

        دمت گرم

    • بدون نام

      مگر مشروب باعث مرگ ميشه؟ تقلبي حالا يه چيزي وگرنه خوردن معموليش چه مشكلي داره؟

    • hamid

      مثلا من هم متوجه تشدم کدوم ورزشکارا میفرمایند؟!!!!!

    • سهند

      اقای جعفری دولت ابادی در متن کار هستند و بخوبی به گزارشات سازمان پزشکی قانونی اشراف دارند. .....متاسفانه عده ای در کشور ما که بواسطه سینما و هنر ورزش رسانه ملی و حتی پست های دولتی مشهور میشوند. متاسفانه عرف اخلاقی را رعایت نمیکنند و بعدا هزینه های متعددی را به کشور وارد میکنند.

    • محمد

      یعنی به خاطر مشروب ....

    • بدون نام

      احسنت برشماجناب افشین .لایک

    • امید

      آقا کار دیگه از این حرفها گذشته .کانتینر کانتینر مشروبات الکلی از گمرک ها و قاچاقی وارد کشور میشه در این راستا خدا می داند چقدر بودجه و ارز از مملکت خارج و به جیب سودا گران چه حجم از پول سرازیر می شود .بعضی در داخل کشور کارخانجات ساخت مشروبات الکلی راه انداخته اند .بیشتر پول دارها در اماکن عمومی با خوردن کلاس می گذارن.صدا و سیما در جهت مضررات مشروبات الکلی هیچ گونه اطلاع رسانی مفید انجام نمی دهد.همه جوانها از فوائد مشروبات صحبت می کنند.و سوالی که در ذهن آدم پیش میاد اینه که چگونه می توانیم از ورود داعش به ایران جلوگیری نمود ولی از ورود مواد مخدر و مشروبات جلوگیری نمیشه اکثر جوانها یا بیکارهستن یا معتاد ویا الکلی هستند.

    • حامد

      . اون که دستش از این دنیا کوتاه است .

    • عاطفه

      مشروب باعث مرگ ميشه؟

    • بدون نام

      قصدندارید این خبرروازسایتتون حذف کنید من فوتبالی نیستم ولی بازی باآبروی مردم کاردرستی نیست

    • بدون نام

      پل گاسکوین فوتبالیست معروف انگلیس هنوز هم مشروب میخورد و نمرده است. قبل از ورزشکاران باید اکثر آنهائی که مشروب میخوردند باید جوانمرگ شوند.

    • سید مهدی

      یک اینکه درج اینگونه اخبار در رسانه های عمومی و نیز اظهار نمودن توسط مقامی مسئول بلافاصله پس از از دنیا رفتن فرد صاحب نامی در جامعه سبب میگردد تا تمام نظرها بسوی او معطوف گردد و این عملی بسیار ناشایست است.
      دو اینکه همه میدانند که پس از انقلاب دو نوع مشروب در سراسر کشور تهیه و توزیع میشود . یکنوع دست ساز که بدلیل پاک نکردن کامل کشمش . از تکه های چوب چسبیده به انتهای آن و در اثر حرارت الکل " متیلیک " ( الکل صنعتی که مصرف زیاد آن مرگبار است) بهمراه الکل " اتیلیک" (الکل طبی) تولید میشود و ضمن اینکه شنیده ها حاکی از آنستکه انواع دارو های خواب و نشئه آور هم (مثلا جهت گیر آئی بیشتر) بعضی از خدا بی خبران بآن اضافه میکنند و نوع دیگر مشروب وارداتی است با برچسب های گوناگون و عجیب و غریب که گفته میشود اکثرا در کشورهای همجوار و بطزق کاملا غیر بهداشتی تولید میگردد و ار آنجائیکه در سراسر کشور قابل یافتن است نشانگر اینستکه در حجم بسیار انبوه و کانتینر هاو تریلی های زیاد از مرز عبور داده میشوند و پر واضح است که چنین حجم انبوهی بدون همانگی قبلی از محالات روزگار است که بتوان از مرز بسلامت عبور داد !
      سه و دست آخر اینکه وجود و مصرف این حجم زیاد مشروبات الکلی در جامعه که پس از چند دهه مقام مسئولی بآن اعتراض میکند نیازمند شدید به انجام کارهای فرهنگی دارد. پیدا نمودن اینکه چرا بخصوص قشر جوان جامعه پناه به مشروب میبرد . ایجاد برنامه های شاد و مفرح در جامعه. بها دادن به موسیقی و.... میتواند گام نخست باشد.

    • محمود

      این مرگ و میر ها اون هم تو این سن کم تصادفیه؟
      مسلم هست که باید پای مشروبات الکلی در میان باشد!

    • بدون نام

      مصرف زیاد مشروب هم مثل مواد مخدر باعث مرگ و سکته میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج