اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۱۷۴۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کواکبیان: اصولگرایان فکری برای خود بکنند

دبیرکل حزب مردم سالاری و منتخب مجلس دهم گفت: در مجلس دهم با نظارت دقیق و هدفمند ، کاری خواهیم کرد که از فساد در کشور اثری نماند.

خبرگزاری ایرنا: دبیرکل حزب مردم سالاری و منتخب مجلس دهم گفت: در مجلس دهم با نظارت دقیق و هدفمند ، کاری خواهیم کرد که از فساد در کشور اثری نماند.

مصطفي كواكبيان كه يكشنبه شب در حمايت از فهرست نامزدهاي اصلاح طلب راه يافته به دور دوم مجلس در تالار حافظ اهواز سخن مي گفت اظهار كرد: حماسه اي كه در هفتم اسفند در كشور خلق شد به همت مردم بلند در دهم ارديبهشت تكميل خواهد شد.

وي افزود: ما به مردم تعهد داديم كه مجلس دهم حتما بايد پوست اندازي كند و يك خانه تكاني جدي در مجلس دهم صورت گيرد به طوري كه بخشي از خانه تكاني در هفتم اسفند انجام شده و تنها اندكي باقي مانده كه مشاركت گسترده مردم در دهم ارديبهشت، اين حماسه را تكميل مي كند.

دبيركل حزب مردم سالاري و منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: اگر در هر حوزه انتخابيه ، مردم بالاي ۶۰ درصد حضور پيدا كنند اصولگرايان بايد فكري براي شغل آينده خود بكنند همانگونه كه در تهران با ۵۰ درصد حضور مردم اين موفقيت حاصل شد و براي نخستين بار حماسه اي بزرگ خلق شد.

وي بيان كرد: مردم تهران براي نخستين بار سه درصد حدنصاب مشاركت را در انتخابات هفتم اسفند افزايش دادند و موفقيت ۳۰ بر صفر را رقم زدند و به همين منظور اعتقاد داريم كه در شهرستان ها نيزمي توان انتخاباتي شبيه تهران را با حضور گسترده مردم رقم زد.

دبيركل حزب مردم سالاري گفت: در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته ليست مورد تاييد اصلاح طلبان در شهرستان اهواز اول شد و در دهم ارديبهشت نيز بايد آنها را همچنان حمايت كرد.

وي گفت: نامزدهايي كه در حوزه انتخابيه اهواز در فهرست اصلاح طلبان قرار گرفتند همگي دلسوز مردم بوده و از جانبازان و ايثارگران دوران دفاع مقدس وانقلاب هستند.

كواكبيان بيان كرد: خوشبختانه قوم عرب، بختياري ولر به دور از تعصب ها تنها به فكر سرافرازي ايران اسلامي هستند.

كواكبيان به عملكرد مجلس نهم نيز اشاره كرد و گفت: ما به همه آنهايي كه در اين عرصه حضور دارند احترام مي گذاريم اما آنها بايد توجه داشته باشند كه دوره اي كه در مجلس بودند چه برسر ملت آمد.

وي افزود: ۱۱ هزار ميليارد تومان را بابك زنجاني برد و ديگر نياورد و در زمان دولت قبلي اين نمايندگان بودند كه دولت را همراهي كردند.

كواكبيان بيان كرد: زماني كه سند چشم انداز تعيين شده بود اعتقاد داشتيم كه ۲۰ سال فرصت داريم ولي ۱۱ سال آن را متاسفانه دولت قبلي خراب كرد.

وي ادامه داد:ما بايد به اولين كشور منطقه و دهمين كشور در دنيا تبديل شويم و رسيدن به اين مهم با افراد متخصص و دلسوز ملت كه به فكر پركردن جيب هاي خود نيستند، محقق خواهد شد.

كواكبيان با تاكيد بر اين كه نبايد ديگر در خانواده ها فارغ التحصيلان بيكار وجود داشته باشد گفت: طرح ضربتي ايجاد اشتغال اولويت اول كاري ما است چرا كه اين جوانان نشان دادند كه پاسدار خون شهدا هستند و همچنين براي اين كه بانوان به شان و جايگاه واقعي خود برسند نيز برنامه هايي داريم.

كواكبيان گفت: همچنين هيات رئيسه مجلس دهم نيز بايد همگي اصلاح طلب باشند تا ديگر شاهد تباني و اختلاف سليقه ها نباشيم.

در استان خوزستان انتخابات مجلس دهم در شش حوزه انتخابيه اهواز ، بهبهان ، مسجدسليمان ، ماهشهر ، آبادان و ايذه و باغملك به دور دوم كشيده شده و هشت نماينده از ۱۸كرسي در اين مرحله به مجلس دهم راه مي يابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      شتر در خواب بیند پنبه.........................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج