اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۱۹۵۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

طی چند روز گذشته، یکی از کاربران اینستاگرام با نام vanvouche، تصویری از نمونه پروتوتایپ بوگاتی شیرون در فرانسه منتشر کرد که احتمالا مربوط به تست نمونه اختصاصی بازار آمریکا می باشد.

وب‌‌سایت دیجیاتو - حمید رضا زنگنه: طی چند روز گذشته، یکی از کاربران اینستاگرام با نام vanvouche، تصویری از نمونه پروتوتایپ بوگاتی شیرون در فرانسه منتشر کرد که احتمالا مربوط به تست نمونه اختصاصی بازار آمریکا می باشد.

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

در واقع این تصویر در شهری به نام Obernai گرفته شده که ۱۰ کیلومتر با کارخانه بوگاتی در Molsheim فاصله دارد. به نظر می رسد این نمونه که به رنگ سفید و آبی در آمده نمونه ای مخصوص بازار آمریکاست که قصد جایگزینی با محصول موفق بوگاتی یعنی ویرون را دارد.

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

با دقت بیشتر متوجه باله عقب شیرون می شوید که همرنگ بدنه و به رنگ آبی است، البته قسمت نزدیک به پلاک عقب در پشت خودرو شاهد قطعه بزرگ و برجسته به رنگ مشکی در بخش فوقانی اگزوز ها هستیم که آن را با نمونه های استاندارد و تصاویری که قبلا از شیرون منتشر شده، متفاوت می کند.

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

این نمونه از شیرون، نه در نمایشگاه خودرو ژنو و نه در تجمع سوپرخودروها در موناکو دیده شده است. در واقع هدف بوگاتی از ساخت این خودروی خاص مشخص نیست و فقط می توانیم از تماشای تصویر این خودرو که در حال پرسه زدن در خیابان های اُبرنای است لذت ببریم.

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

فرضیه دیگر این است که هنوز مهندسان بوگاتی از شرایط آیرودینامیکی و پایداری این خودرو در سرعت های بالا راضی نیستند و مشغول تست و بررسی قطعات جدید در آخرین روزهای قبل از آغاز تولید انبوه هستند، دلیل پوشیده نبودن این خودرو آزمایشی نیز جلب توجه ویژه بوگاتی شیرون در خیابان و تبلیغات غیر مستقیمی است که تردد این مدل تازه می تواند در پی داشته باشد.

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

بعید است که این خودرو یک نمونه سفارشی سازی شده توسط بوگاتی برای مشتری ای خاص باشد. طراحی این قطعه مشکی رنگ در قسمت عقبشیرون بی شباهت به نسلهای قبلی پورشه ۹۱۱ مخصوص بازار آمریکا که بین سال های ۱۹۷۴ و ۱۹۸۹ به آمریکا صادر شدند نیست.

قطعه‌ای خبرساز در بوگاتی شیرون

در واقع به دلیل سختی ویژه تست های تصادف آمریکا، همواره برخی خودروسازان اروپایی ناچار به افزودن بخش های بیشتر در جهت افزایش ایمنی خودروهای خود می شوند و ممکن است این قطعه نیز در نقش سپر عقب، وظیفه جذب ضربه را مطابق استانداردهای آمریکایی ایفا کند.

از بوگاتی شیرون قرار است به عنوان یکی از سریعترین و پیشرفته ترین خودروهای جهان یاد می شود و بدون شک تایید آن در تمامی تست های تصادف اهمیت ویژه ای برای حفظ جایگاه این خودرو دارد.

در شرایط فعلی و پس از رسوایی محیط زیستی فولکس واگن، مسلما رد شدن شیرون در تست تصادف آمریکا اصلا به مذاق مدیران ارشد بوگاتی و فولکس واگن خوش نخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج