۳۲۲۹۷۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مایکروسافت: به ویندوز۱۰ موبایل متعهدیم

با این‌که تقاضا برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تقریبا جایی برای وارد شدن رقیب جدی دیگری باقی نگذاشته، ویندوزفون هنوز هم مایل نیست عرصه را خالی کند.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: با این‌که تقاضا برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تقریبا جایی برای وارد شدن رقیب جدی دیگری باقی نگذاشته، ویندوزفون هنوز هم مایل نیست عرصه را خالی کند.

تری مایرسون (Terry Myerson) سرپرست بخش ویندوز و دستگاه‌ها به‌تازگی گفته مدیران و شرکای تجاری مایکروسافت معتقدند ویندوز ۱۰ موبایل نه‌تنها امروز بلکه در طول سال‌های آینده هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او سپس این‌طور شفاف‌سازی کرده: "ما تعهد داریم که ویندوز ۱۰ موبایل را برای گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش کوچک و پردازنده‌ی ARM بیاوریم. در حال حاضر روی توسعه‌ی نسل بعدی محصولات‌مان کار می‌کنیم و خیلی مایلم که یک‌بار دیگر روی تعهدمان به ویندوز ۱۰ موبایل تاکید کنم."

مایکروسافت: به ویندوز10 موبایل متعهدیم

این حرف‌ها زمانی گفته می‌شود که مایکروسافت برای جلب‌توجه کاربران به پلت‌فرم ویندوز تحت فشار زیادی است. در سال جاری میلادی انتظار می‌رود اندروید و iOS تا ۹۸ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست داشته باشند؛ در حالی‌که برای ویندوزفون سهمی بیش‌تر از ۱.۶ درصد این بازار پیش‌بینی نمی‌شود. درنهایت تاسف برای مایکروسافت، طبق پیش‌بینی‌های کارشناسان در سال ۲۰۲۰ سهم بازار ویندوز موبایل چیزی حدود ۹ درصد خواهد بود.

برای شرکتی مثل مایکروسافت این‌که مجبور باشد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند را قانع کند به ویندوز فون اعتماد داشته باشند، واقعا مشکل بزرگی است. این تولیدکنندگان منابع محدودی برای تولید سخت‌افزار دارند و اگر فقط تعداد محدودی از کاربران به کار با ویندوزفون علاقه نشان بدهند، از لحاظ اقتصادی توجیهی برای جایگزین کردن ویندوز با اندروید وجود نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانبان

      اگر یک بار و فقط یک بار با ویندوزفون کار بکنی دیگه با هیچ سیستم عامل دیگری کار نخواهی کرد .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج