adexo3
۳۲۳۵۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قهرمان اکشن رئیس جمهور آینده

رویس سینمای جهان، یاسمن رضایی: قهرمان محبوب فیلم های اکشن، دواین جانسن در لیست ۱۰۰ چهره سال تایم قرار گرفته است

کافه سینما: . در گذشته ترجمه یادداشت‌های مهم این مجموعه را در کافه سینما خواندید و حالا دواین جانسن، هنرپیشه چهل و سه ساله امریکایی، ورزشکار و بازیگر محبوب فیلم های اکشن در لیست ۱۰۰ چهره سال مجله تایم قرار گرفته است. به همین مناسبت پیتر برگ، هنرپیشه، نویسنده و کارگردان امریکایی، یادداشتی درباره راک نوشته است که آن را برای شما ترجمه کرده ایم:

قهرمان اکشن رئیس جمهور آینده

اولین بار وقتی از وجود راک باخبر شدم که پسر هشت ساله خواهرم در خانه می دوید و فریاد می زد: "بوی غذایی که راک دارد می پزد به مشامت می رسد؟" معنی این جمله را نمی فهمیدم تا اینکه خواهرزاده ام، ویدیوی کشتی گرفتن دواین جانسن را نشانم داد. سریع مجذوبش شدم.

وقتی راک داشت به سمت بازیگری می آمد، سر فیلم Rundown باهم همکاری کردیم و من بلافاصله تحت تاثیر اخلاق کاری اش قرار گرفتم. همان طور که ۱۰۰ میلیون فالوئرش در شبکه های مجازی می دانند، این مرد هر روز ساعت ۴ صبح بیدار می شود و به ندرت می خوابد. علاوه بر این، دواین شخصیتی باز و مسئولیت پذیر دارد که عموما باعث می شود آدم ها در کنارش حس خوبی داشته باشند.

برخلاف بقیه قهرمان های اکشن، دواین دوست دارد به خودش بخندد و همین ویژگی او را به یکی از حیاتی ترین اجزای بلاک باستری مثل فیلم های سریع و خشمگین تبدیل می کند. او درعین حالی که ترکیب نادری از دوست داشتنی بودن، خلاقیت و استعداد است، بیزنس من محکمی هم هست.

طرح جامع من: دواین طی هشت سال فرماندار فلوریدا و بعد از ۱۲ سال رییس جمهور امریکا شود. او بهترین رییس جمهور از زمان رونالد ریگان تا به امروز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج