adexo3
۳۲۴۱۳۹
۱۹ نظر
۵۰۱۵
۱۹ نظر
۵۰۱۵
پ

فقیهه سلطانی: به بازیگری که ازدواج می کند، دیگر کار نمی دهند

بازیگر"دوشیزه" گفت: امروز از دفتر پورمحمدی با من تماس گرفتند که به همراه جمعی از بانوانی که این نامه را امضا کرده اند به دفتر او برویم البته هنوز نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرگزاری میزان: فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با انتشار نامه ای به معاون سیما در خصوص بیکاری جمعی از بانوان سینما گفت: روز گذشته این نامه را برای علی اصغر پورمحمدی معاون سیما فرستادیم که امروز از دفتر وی با من تماس گرفتند که به همراه جمعی از بانوانی که این نامه را امضا کرده اند به دفتر او برویم، البته هنوز نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: نام این بانوان را نمی توانیم بگویم مگر اینکه خودشان بخواهند در رابطه با اینکه من به عنوان نماینده آنها این نامه را نوشته ام باید بگویم این مشکل، مشکل جمع کثیری از بانوان سینما وتلویزیون ایران است ازجمله خودم، شاید آقایان هم دچار این مشکل باشند و حتما دردهایی برای خودشان دارند. متأسفانه چه آقا و چه خانم وقتی که ازدواج می کنند از دور خارج می شوند و من در واقع نمی دانم این چه سیستمی است در تلویزیون و سینما ی ما.

فقیهه سلطانی: به بازیگری که ازدواج می کند، دیگر کار نمی دهند

وی افزود: شاید عده ای از بازیگران که دیر ازدواج می کنند دلیلشان این موضوع باشد در واقع گروه های سازنده هنگامی که یک فرد ازدواج می کند فکر می کنند آن فرد دیگر ربطی به آنها ندارد و باید کارش را کنار بگذارد.

سلطانی ادامه داد: من هیچ وقت امیدم را از دست نمی دهم .

وی خاطر نشان کرد: ما از رو نمی رویم فکر می کنم این عده می خواهند ما را بیرون کنند و تمام شرایط را فراهم کرده اند اما ما ترک وطن نمی کنیم.

گفتنی است، روز گذشته فقیه سلطانی در گفت و گویی از دلایل کم کاری های اخیرش صحبت کرد. سلطانی در این گفت و گو از نامه ای که به امضای ۳۰ بازیگر زن خطاب به معاون سیما نوشته شده است صحبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا شما شدی پرچم دار ! آیا میدونن همه پدر شما مذهبی و یه فرد روحانی ست لیلا حاتمی ترانه علیدوستی و خیلی دیگه متاهل هستن چطور بهترین نقش ها رو دارن اگر چیزی بود آشکار نمیکردن زمان مجردی هم بازیگر خاصی نبودین

    • بدون نام

      با کارگردان میانسال یا جوان اما حرفه ای که نگران کارشه کار کنید نه با آدمای کارگردان نما که به قصد سو استفاده اومدن همه چی درست میشه

    • بدون نام

      خب راست میگن دیگه بازیگری که ازدواج میکنه بایدخانم خونه باشه وخونه داری بکنه ،شایدهم طلاق های بی امان چهره های هنری دلیلش بی تفاوتی نسبت به خونواده واطرافیان باشه

    • بدون نام

      خیلی از خانم های بازیگر هستند که بعد از ازدواجشون اصلا کم کار نشدن مثل ترانه علیدوستی. اینا اینقدر تو کارشون حرفه ای و به دردبخور هستن که اگه 10 تا بچه هم داشته باشن بازم همه واسشون سر و دست می شکنن

    • بدون نام

      بیچاره صدف طارهیان دروغ نمی گفت این همه بهش حرف زدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه خیلی چهره بود ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نه که زمان مجردی سوپر استار بودی
      این بازیگر دست چندم فقط میخواد با این حرفها جلب توجه کنه وگرنه ترانه علیدوستی ازدواج کرد ، بچه دار شد هنوزم نقش اوله

    • بدون نام

      کارگردان های ایرانی(البته بلانسبت اصغرفرهادی,مجیدی,کیارستمی)باید توخطشون باشی!!منظورمو که میفهمید!اگه باشی بهت نقش میدن اگه نباشی بدردشون نمیخوری وگرنه ربطی به متاهل بودن نداره,کما اینکه داریم خانمهایی که ازدواج کردن وپرکارتر شدن !خانمهای بازیگر متین وباشخصیت ونجیب باید به فکر یه شغل دیگه باشن یا خونه داری کنن.

    • بدون نام

      لیلا حاتمی از اول هم نون اسم مرحوم علی حاتمی رو خورد وداره میخوره وگرنه چه شاهکاری کرده؟اگه با تبلیغ فیلم "جدایی"اصغر فرهادی نبودکه الان کسی اونو نمی شناخت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا.. لیلا حاتمی دیگه از دور افتاده.. بخصوص بعد از مصاحبه بی ادبانه اش با خبرنگارها.. تازه به نظرم بازیگر قوی نیست..

    • سجاد

      چی شد خانم سلطانی؟
      مگه شما نبودین که وقتی چندتا از بازیگران زن رفتن شبکه های خارجی و یکیشون گفت تو سینما عدالت نیست و فساد وجود داره بیانیه دادی و تو صفحه ات گفتی نههههه اصلا هم اینطوری نیست و تو بازیگر درجه چندمی که کار بهت نمیدن و ... و چطور ماها داریم کار میکنیم؟!!! الان خودتی داری این حرف رو میزنی؟!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایه که هیچوقت مطرح نبوده . سوپر استار که میسنی اینجوریم طلبکاری. بازی نکنی راضی تریم

    • بدون نام

      من منکر جو آلوده و افکار بیمارگونه تعدادی از کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم و سینما نیستم. و اینگونه افراد جایگاه خوبی هم ندارن و بیشتر جایگاه متوسط به پایین هستن .هیچ قانونی هم در هیچ جای دنیا نیست که رمز ورود ارتباط ناسالمه حتی در هالییوود ، تخصص افراد و قدرت بازیگری حرف اول را میزنه و نه مجرد و متاهل بودن و .....

    • بدون نام

      من منکر جو آلوده و افکار بیمارگونه تعدادی از کارگردانان و تهیه کنندگان فیلم و سینما نیستم. و اینگونه افراد جایگاه خوبی هم ندارن و بیشتر جایگاه متوسط به پایین هستن .هیچ قانونی هم در هیچ جای دنیا نیست که رمز ورود ارتباط ناسالمه حتی در هالییوود ، تخصص افراد و قدرت بازیگری حرف اول را میزنه و نه مجرد و متاهل بودن و .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی به خانوما تعرض میشه تو اینجور جاها؟ مگه میشه؟

    • محمد

      چه راست گفت محمد علی کشاورز بزرگ که نجابت از هنر سینمای ایران رفته. یکیش مثل همین اقای م . ش که انقدر بدبخته که رفته بود برزیل با مجسمه لخت عکس گرفته بود تا عقده گشایی کنه.

    • بدون نام

      فقیهه سلطانی اگه مجرد هم بود بازیگر قوی نبود که بسار هم ضعیف بود..به کارنامه کارهاش که نگاه میکنیم درخشانی بازیگری نمیبینیم.. نان چشم و ابرو خوردن و ارایش غلیظ که نمیشه خورد.. باید که جمله جان شوی.. باید کار بلد باشی خانم سلطانی..

    • ناشی بیسواد

      از دور خارج کردن هنرمندان مذهبی متاهل به خاطر ترسی است که از سلامت کارکردن افراد دارند زیرا نصف دینشان کامل شده و نقطه ضعفی که بخواهند دست دیگران بدهند ندارند ولی خداییش فیلمنامه های مذهبی خیلی ضعیف و غیر واقعی دور از ذهن و غیر جذاب هستند حتی بچه ها هم حوصله شون سر میره میگن بزن کارتون خداییش بیت المال رو هدر ندید یکمی منابع دینی را مطالعه کنید همش چشم وهم چشمی با ماپاره که نمیشه آخه

    • ساغر

      عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه ایشون تا 40 سالگی ک مجرد بودن چ اثر ماندگاری از خودشون ب جا گذاشتن ؟؟؟
      توانایی حرف اول و اخر رو میزنه تو هر حرفه ای نه تنها بازیگری تا بوده فساد بوده نه تو سینما بلکه همه جا
      همه چی مرتب باشه و اکی باشه ک من میخام بازی کنم :)
      ما خودمون تعیین میکنیم چجوری باهامون رفتار بشه انقد قوی باش ک هم کار بهت بدن هم چپ بهت نگاه نکنن مثل خیلیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج