adexo3
۳۲۴۳۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«بمرانی» با «خورشید دزد» کنسرت می‌دهد

گروه موسیقی «بمرانی» برای اولین اجرای خود در سال ۹۵، به نفع کودکان «مهرآفرین» روی صحنه می‌رود.

ایسنا: گروه موسیقی «بمرانی» برای اولین اجرای خود در سال ۹۵، به نفع کودکان «مهرآفرین» روی صحنه می‌رود.

«بمرانی» که پیش از این مانند بسیاری از گروه‌های تلفیقی در سالن‌های کوچکی مانند برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه پرداخته بود، این‌بار قرار است در آستانه‌ی انتشار آلبوم جدیدش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی که عمدتا مختص گروه‌های موسیقی پاپ است، روی صحنه برود.ش

بهزاد عمرانی (خواننده‌ی گروه) درباره‌ی نقل مکان این گروه موسیقی به سالن‌های بزرگ‌تر، گفت: آنچه در ایران با نام موسیقی تلفیقی شناخته می‌شود، امروز به یکی از مهم‌ترین جریان‌های موسیقی کشور تبدیل شده است و تأثیر این موسیقی بر مردم و مارکت تا حدی بوده که شهرتی که هنرمندان فعال در این عرصه به‌دست آورده‌اند، می‌تواند با جریان موسیقی پاپیولار قابل رقابت باشد.

مانی مزکی - سرپرست گروه «بمرانی» - نیز درباره‌ی رپرتوار این کنسرت گفت: در اجرای پیش‌ رو قرار است، قطعات پرطرفداری از آلبوم‌های پیشین گروه مانند «خورشید دزد»، «بندر تهران»، «ژوزی»، «صبحانه» و ... را اجرا کنیم. علاوه بر این، تعدادی از قطعات آلبوم جدیدمان را که به‌زودی منتشر می‌شود روی صحنه خواهیم برد که فضای مرمی‌تری دارند.

او افزود: ما زمستان سال گذشته در سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر و همچنین در شهر شیراز، سه قطعه از آلبوم جدیدمان را اجرا کردیم و استقبال از آن تا حدی بود که بیز کنسرت را به یکی از آن قطعات اختصاص داده‌ایم. البته با توجه به پایان یافتن تنظیم قطعات آلبوم جدید، هواداران خود را با اجرای چند قطعه دیگر که تا کنون شنیده نشده، غافلگیر خواهیم کرد.

اعضای گروه «بمرانی» را بهزاد عمرانی (خواننده و نوازنده گیتار)، مانی مزکی (ترومبون و سازدهنی)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک)، آرش عمرانی (کیبورد)، کیارش عمرانی (گیتارباس) و آبتین یغماییان (درامز) تشکیل می‌دهند. کنسرت «بمرانی» ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج