adexo3
۳۲۴۶۸۷
۴۰ نظر
۵۰۰۸
۴۰ نظر
۵۰۰۸
پ

کوچک‌زاده: یک میلیارد از مجلس پول گرفتم

مهدی کوچک‌زاده در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: جمع دریافتی‌هایم از ناحیه حق‌التدریسی دانشگاه و حق ماموریت‌های خارج از کشور و جوایز اهدائی و هزینه‌های نمایندگی بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان است.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ پرداخت شده بابت هزینه‌های نمایندگی به نمایندگان مجلس نهم در حکم درآمدهای آنان نیست.

محمدرضا باهنر پس از نطق مهدی کوچک‌زاده درباره هزینه‌های پرداختی مجلس به نمایندگان در سخنان کوتاهی، توضیح داد: همه جا این هزینه‌ها مشخص بوده، اعلام هم می‌کردیم و در فیش‌های حقوقی نمایندگان نیز ثبت است که از ۳.۵ تا ۵ میلیون تومان پرداخت کردیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم ادامه داد: برخی نمایندگان ۴ تا ۵ دفتر در حوزه انتخابیه داشتند و حتی کارمند، ساختمان و هزینه‌های خدمات عمومی اعم از آب، برق، تلفن ثابت و تلفن همراه شان از این محل پرداخت می‌شد. حالا اگر نماینده‌ای این مبالغ را هزینه نکرده و ۳۰۰ - ۴۰۰ میلیون تومان طی ۴ سال جمع کرده، شنوندگان مطلع باشند که بسیاری از نمایندگان بابت هزینه‌های‌شان هنوز بدهکار هستند.

وی تاکید کرد: این گونه برداشت نشود که نمایندگان طی ۴ سال ۴۰۰ - ۵۰۰ میلیون تومان ماهی ۵ - ۶ میلیون تومان دریافت کرده‌اند؛ این مبالغ جزو درآمدهای شخصی‌شان بوده است.

باهنر افزود: آقای کوچک‌زاده هم گفت این مبالغ را هزینه نکرده و در صندوق قرض‌الحسنه نگهداری کرده است که خداوند به ایشان عوض دهد.

علاوه بر حقوق، ۱.۲ میلیارد تومان از مجلس دریافت کردم

مهدی کوچک‌زاده در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: جمع دریافتی‌هایم از ناحیه حق‌التدریسی دانشگاه و حق ماموریت‌های خارج از کشور و جوایز اهدائی و هزینه‌های نمایندگی بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان است.

وی افزود: از خدای رحمان و رحیم می‌خواهم خطاها و کوتاهی‌های این بنده قاصر را ببخشاید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همراهی با مردم در سختی‌ها و کمبودها و پرهیز از بهره‌مندی‌های مادی را شرط جلب اعتماد مردم به مسئولان دانست و افزود: به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند طی ۱۲ سال نمایندگی تلاش کردم غیر از حقوق ثابت دریافتی از دانشگاه از امکان دیگری برای اداره زندگی‌ام استفاده نکرده و هیچ نوع فعالیت اقتصادی نداشته ام.

وی دریافتی‌هایش از ناحیه حق‌التدریسی دانشگاه را حدود ۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ را به همراه ۱۲۰ میلیون تومان از ناحیه جایزه‌ها و ماموریت‌های خارج از کشور که بیشتر از انگشتان یک دست نبود، از همان زمان وصول در دو صندوق قرض‌الحسنه یکی در دانشگاه تربیت مدرس و دیگری در بیرون از دانشگاه در بنیاد خدمات اسلامی برای پرداخت به مردم قرار دادم و اداره کنندگان این وجه کتبا و شفاها می‌دانند که در غیاب بنده اداره و مدیریت این وجوه با ولی امر خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، مبالغ دریافتی از مجلس شورای اسلامی تحت عنوان هزینه‌های نمایندگی را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کل هزینه‌های نمایندگی طی ۱۲ سال نمایندگی اندکی بیش از یک میلیارد تومان است که هر سال خمس آن را پرداخت کردم در حد توانایی شناسایی ایثارگران و خدمت‌گزاران انقلاب و اسلام به صورت قرض‌الحسنه در اختیار آنان قرار دادم که اسناد آن موجود است، بنده از این مبلغ هیچ استفاده شخصی نکردم.

کوچک‌زاده ادامه داد: چنانچه متولیان امر مقاومت اسلامی و مدافعان غیور و شریف حرم سرداران سپاه اسلام صلاح بدانند این مبلغ ناچیز را لایق بدانند، مایلم این مبلغ را تمام و کمال در اختیارشان بزارم تا صرف مقاومت اسلامی و خانواده‌ها و بازماندگان شهدای حرم گردد. شاید خداوند متعال به فضل و کمالش این بنده حقیر را لایق مبارزه با مال دانسته و آن را قبول و مقدمه فراهم شدن توفیق جهاد با جان در عرصه مقاومت اسلامی قرار دهد. افتخار می‌کنم در دفاع از حرم به شهادت برسم. امام حسین(ع) ۵۸ سال عمر کرد و بنده نیز ۵۸ ساله‌ام، از دنیا چه می‌خواهم؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اما آنچه در این ۱۲ سال در این دنیا - آخرت به کسی مربوط نیست - نصیبم شد فحش، تهمت و ناجوانمردی هتاکانی بود که در پوشش هواداری از مدعیان ادب مرد بِه ز دولت اوست و زنده باد و مرده باد روانه بنده شد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم خطاب به برخی مسوولان مدعی شد: طبق خواست و ادعای خودتان مجلسی شکل گرفت که به فرمایش سرلیست اصلاح‌طلبان جناب آقای دکتر عارف بنا نیست از دولت سوال و استیضاح کند، البته بنده نمی‌دانم که ایشان چقدر موفق به پیاده کردن این قصدش شود اما ایشان وعده درست کردن مجلسی را داده که از دولت سوال نپرسد و وزرایش را استیضاح نکند. در لیست اصلاح‌طلبان قم نیز دکتر لاریجانی با عملکردش اثبات کرده است که اگر دولت صریح قانون را هم نادیده بگیرد، مدارا خواهد کرد.

کوچک‌زاده ادامه داد: برای مردم خیلی فرق نمی‌کند که سرلیست اصلاح‌طلبان قم بر کرسی ریاست مجلس دهم بنشیند یا سرلیست اصلاح‌طلبان تهران. آقای روحانی بعد از سه سال بدگویی، تهمت و فحاشی به این و آن که بنای جواب دادن به شما را هم ندارند، دست بردارید. نمی‌گویم در ۱۰۰ روز بلکه در ۴۰۰ روز باقی مانده فکری به حال بیکاری، گرانی و مشکلات مردم بکنید و یقین داشته باشید که خواست مردم آزادی افسارگسیخته، فحشا که موجب هتک و بی‌حرمتی خودشان می‌شود، نیست.

وی خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز مدعی شد: ایشان با ارزیابی شرایط کشور فرمودند «دیگر می‌توانم راحت بمیرم» عرض می‌کنم، خدا نکند. انشاءالله خدا به شما و همه خادمان ملت عمر ۱۲۰ ساله بدهد و همه توفیق داشته باشیم که به نحوی این عمر را سپری کنیم که واقعا مرگ برای‌مان اول راحت باشد و با دلی آرام و مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل الهی به سوی جایگاه ابدی سفر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا بله بزرگ و بخشنده اس حق مردم رو نمیبخشه من نمیبخشم یه سری بد اخلاقی و تندروی بی مورد بود هزینه اش رو جوانی ما داد برو با پولت خوش باش بزودی همه میریم به سمت خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالیه دلسوز مردم هم شدند خب معلومه دیگه دوره احمدی نژاد حسابی ....و بس

      • بدون نام

        تا حالا که نگفتی میدونی همه بیکارن هیچ کاری هم براشون نکردی خواستی دل بسوزونی خدا به دادت برسه با این بی اخلاقیات خیلی ...

    • بدون نام

      مثل شما که در 8 سال همه مشکلات را حل کردید. دست شما درد نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخودی نبود داد میزدی شلوغ بازی میکردی چه ارزشی داشت

    • ایرانبان

      خیلیا که از شما باسوادتر هستن تو تمام طول عمر خدمتشون همچین گولی به دست نمیارن یک میلیارد برای هیچی

    • بدون نام

      "مبالغ دریافتی از مجلس شورای اسلامی تحت عنوان هزینه‌های نمایندگی را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد"

      یک میلیارد هزینه نمایندگی؟!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قابل توجه مدیران مجلس:اگر این پولها ضروری مقام نمایندگی است چرا این جناب بهئمحل مصرف نرسانده است و کم کاری کرده است و قابل مواخذه.

    • reza

      بله جناب کوچک زاده راست میگه در طول 8 سال دولت دوستش محمود خان مملکت رو تبدیل به مدینه فاضله کرده بودن . نه بیکاری بود ، نه تورم ، نه فقر و نه فحشا و نه ..... هر روز هم از دولت سوال و بازخواست میکردن و دولت رو به چهارمیخ میکشیدند .

      پاسخ ها

      • ممدخان

        هیچ فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب نیست هر دو یکی هستند اصلاح طلب تا حالا برنامه های خود را اعلام نکرده در مورد سیاست خارجی - فقر - بیکاری و... همینطور اصولگراها ...اینها برای رفاه و معیشت مردم فقیر و متوسط هیچ برنامه مدونی تا حال ارائه نداده اند هر کس به مجلس رفته به نان و نوا رسیده و بس !!!

    • بدون نام

      اگر این دوره هم نماینده بودی این حرفها رو می زدی؟ به قول دوستمان جوانی ما در این سالها به فنا رفت.

    • بدون نام

      من به سهم خودم بخاطر تمام بدبختيهايي كه شما و همپالگيهاتون سر مردم ايران آورديد رو نميبخشم وحلال نميكنم ودر اين دنيا كه زورم به شما نميرسد انشاله در آن دنيا بايد پاسخگوى من وخانواده ام باشين...

    • سهند

      اقای روحانی کجا بد و بیراه و فحش داده . اقای کوچک زاده دست از این رمال بازیها دست بردارید . این احمدی نزاد و اطرافیانی مثل شما بودند که به همه توهین و افترا میگفتند. من به عنوان یک ایرانی نه از احمدی نزاد میگذرم و نه ازشما و هم قطار هایتان. شماها حق الناس هستید و باید در این دنیا و اخرت تواس پس بدهید. الکی هم امار عوام فریبانه نده جانم. حسابرسی که نیست هر چه دلت میخواهد میگوی.

    • احمد

      عوام فریبی بس است اگردرزمان دولت قبل هم درمقابل چپاولگریها سکوت نمیکردی حرفهای امروزت را باور میکردم

    • Said

      ملت هميشه بدهكار اين اقا ، شجوني و امثالهم است واين حرفها هم از عصبانيت عدم انتخاب ايشان است فقط يك سؤال ايشان بفرمايند كه در اين ١٢ سال براي مردم ايران چه كار كرده اند كه در برابر ان اين پول هاي باد أورده بذل و بخشش مي كند

    • جوان این مملکت

      بنده بامدرک کارشناسی سالانه ده میلیون نمیتوان دریافت کنم اونوقت نماینده مایک میلیاردودویست میلیون تومن دریافتی دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوان جان یکسال خودت رو با 12 سال ایشون مقایسه میکنی لیسااااااانس مملکت!!

    • رضا

      اخه میخوام بدونم ماها ک دارای دکترای تخصصی هستیم ودر خارج از ایران حقوق دلاری میگیریم هنوز یک ملیارد نتونستیم داشته باشیم کوچکی چطور با این سوادییش ایک ملیارد گرفته .

    • بدون نام

      اين اضافات پولش بوده كه ذخيره كرده براي روز مبادا

    • مجید

      جالب بعضی ها خوردند دم از خدا زدندند

      خدایا به جوونی ما رحم کن داره تموم میشه

    • ارشین

      خودش رو با امام حسین مقایسه میکنه
      متاسفم برای دانشگاهی که تو استاد اونجایی
      در ضمن برای مردم فرق داره کی رئیس مجلس بشه شما از طرف مردم حرف نزن،
      چند دوره نماینده بودی جز فحاشی چیزی ازت ندیدیم

    • بدون نام

      اصلا تو خوبی . آفرین . دیگه چی می خوای بگم .

    • جاوید

      واقعا کاربران ساده لوح و... داریم .هیچکدوم متوجه گفته های کوچک زاده نشدن.از بس ساده لوح هستید!!!!!اشرافیت خیالش تا چند وقت راحت شده چون کسی فعلا بهشون گیر نمیده!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو متوجه شذی بسه!

      • سلی

        ساده لوح توی که همردیف اونی

    • pourtaghi

      ای کاش برای این مردم و مملکت و اسلام مخلصانه کار کنند و آن پولها را هم بردارند برای خودشان

    • بدون نام

      واقعا جای تاسفه یک معلم یا یک نظامی بعد از 30 سال خدمت حقوقش به 2میلیون نمیرسه و همیشه شرمنده خانواده است اونوقت این نماینده ها چه پول هایی میگیرن

    • هادی جوانان

      بجای نشون دادن پس انداز اضافه از زیاده خرجیهات به ما بگو این 12 سال برا مردم چه به ارمغان اوردی. ایا قول میدهد برا ابادانی مملک چوب لای چرخ دولت و مجلس نگذارید. جون بچه هاتون قسمتون می دیم تو و همپیماناتون این 5 سال باقی مانده از عمر این دولت کاری به این مردم نداشته باشین

    • ناشناس

      من بد بخت در تمام مناطق خدمت کردم تو جبهه هم بودم ولی سالهاست اورزو دارم یک ملیون حقوق تو فیشم باشه ولی بعضی حسابی پول می گیرند

    • حمیداک

      آیا واقعا قیامت وحساب وکتابی در آخرت هست یانه؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      غیر از مفت خوری برای این ملت بدبخت چه کردی

    • بدون نام

      بعد میگن چرا جوونا از این مملکت فرار میکنن

    • هوشنگ

      منظور از مردم مردم گفتن آقای احمدی نژاد همین کوچکزاده ها هستند.خدایا ماامیدمان فقط تویی.

    • بدون نام

      اون دانشجوها چقدر بدبختن که تو به اونا تدریس میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بدون نام 03:57 به خنده انداختيم

    • مه کیا

      حالا که دوره این آقا تموم شده داره زیرآب نماینده های دوره بعد رو میزنه.

    • سعید

      جناب کوچک زاده مردم ایران شما عوام فریبان را به خوبی می شناسند.شما که اینقدر به فکر مردمی زمان اختلاس ها و چپاول بیت المال کجا بودی ؟

    • بدون نام

      شما هم اگر همانند آقای لاریجانی به واقعیت حاکم بر جامعه آگاه بودید.
      زیر پرچم . مردم میرفتید و الان هم نماینده میشدید.

      در جریان بر جام چه قشکری راه انداختید .

      دل رهبری و مسئولن را خون کردید.

      پولهای باز نشستگان را گرفتید و ژان وال ژان گونه ریخت و پاش کردید.

      بجای این کارها به فکر میبودید یک ضابطه برای حذف و پرداخت یارانه به دولت میدادید .

    • دروغگو

      امیدوارم دماغت مثل پینوکیو دراز بشه. وای چقدر دراز میشه باندازه تیر چراغ برق

    • بدون نام

      یادم هست اقای گوچک زاده در سال 87 در رابطه با هماهنگ سازی حقوقها مختصر فعالیتی داشتند بطوریکه نامه بایشان میدادیم و قانون تصویب کردند تا حقوق باز نشستگان با شاغلین هماهنگ شود و شد و در ان مصوبه بنا شد هر سال برحسب تورم حقوقها هم اضافه شود ولی اولا این فقط بصورت یک قانون روی کاغذ تصویب شد و عمل نگردید و بعد از انهم تور 50% اضافه میشد حقوقها 12 % اضافه میشد و این 12% هم حدود 3% صدش بابت بیمه و دیگر کسورات کسر میگردید فقط 9% حقوق بدست بازنشسته ها میرسید حالا ایشان میگویند در این چهار سا بیش از یک میلیارد 210 میلیون تومان پس انداز داشته واقعا بنازم به این عدالت بنازم به این اختلاف طبقاتی من 42 سال خدمت کرده ام انواع مریضیها صعب العلاج را دارم ماهی زیر 2 میلیون تومان میگیرم و اینهم خرج درمان خود و همسرم میشود بنازم به این عدالتی که اینهمه جوان دادیم تا انرا در کشور پیاده کنیم مسئولین در اخرت چگونه جلوی علی (ع) زانو خواهند زد نمی دانم بخدا چه خواهند گفت نمی دانم خداوند بما ضعفا صبر و بشما مسئولین وجدان و انسانیت و عدالت عطا فرماد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج