adexo3
۳۲۴۷۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عرضه سیم کارت نسل ۴ برای روستائیان

واگذاری سیم کارت و مودم اینترنت براساس طرح خدمات اجباری مخابراتی (USO)، از هفته آینده در روستاهای ۵ استان کشور آغاز می شود.

خبرگزاری مهر: واگذاری سیم کارت و مودم اینترنت براساس طرح خدمات اجباری مخابراتی (USO)، از هفته آینده در روستاهای ۵ استان کشور آغاز می شود.

عرضه سیم کارت نسل 4 برای روستائیان

حسن رضوانی مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از فروش و تحویل سیم‌کارت و مودم در روستاهای مشمول طرح USO از هفته آینده خبر داد.

وی گفت: تمامی بسترهای الکترونیکی فروش و تحویل سیم‌کارت و تجهیزات و احراز هویت متقاضیان آماده شده و واگذاری سیم‌کارت و مودم از هفته آینده در مناطق روستایی استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، اردبیل و گیلان آغاز می‌شود.

رضوانی افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برای تحویل سیم‌کارت و مودم در سامانه اپراتور USO ثبت‌نام کرده‌اند و با هماهنگی های انجام شده ارائه سرویس به متقاضیان براساس اولویت در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه آغاز می‌شود.

مسئول راهبری طرح خدمات الزامی عمومی (USO) درباره نحوه ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت و مودم در مناطق روستائی تصریح کرد: ثبت‌نام به دو شیوه حضوری و با مراجعه به دفاتر ICT روستایی و یا شیوه اینترنتی و از طریق مراجعه به سامانه اپراتور USO به آدرس www.hiweb.ir انجام می‌شود و پس از احراز هویت ثبت‌نام کنندگان، سیم‌کارت و مودم در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: هزینه سیم‌کارت ۱۰ هزار تومان است و هزینه مودم متناسب با indoor و outdoor بودن آن متفاوت بوده و به صورت نقدی و قسطی قابل پرداخت است.

رضوانی درباره نقاط تحت پوشش رادیویی طرح USO اظهار کرد: در حال حاضر پوشش رادیویی در ۱۵ هزار روستا برقرار شده است و در روزهای آینده نقشه جغرافیایی پوشش شبکه برای اطلاع‌رسانی مشترکان در سایت اپراتور USO بارگذاری می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج