adexo3
۳۲۵۳۹۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

چگونه به نمایشگاه کتاب برویم؟

نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار می‌شود و این تغییر مکان و دوری مسیر بسیاری از مراجعان و علاقه‌مندان را سردرگم کرده است.

خبرگزاری آنا: نمایشگاه کتاب امسال برای نخستین بار در شهر آفتاب برگزار می‌شود و این تغییر مکان و دوری مسیر بسیاری از مراجعان و علاقه‌مندان را سردرگم کرده است.

علاقه‌مندان به حضور در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باید به طریقی خود را به شهر آفتاب واقع در اتوبان شهید کاظمی، نرسیده به عوارضی تهران - قم قرار برسانند که این امر از طرق زیر امکان‌پذیر است.

خودروی شخصی:

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب شهر آفتاب باید وارد آزادراه خلیج‌فارس شد. اتوبان‌های امام علی، چمران و آیت‌الله سعیدی درنهایت به آزادراه خلیج‌فارس می‌رسند. شهر آفتاب درست در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرارگرفته است.

مترو:

برای رسیدن به شهر آفتاب باید از خط یک مترو (خط قرمزرنگ) یعنی همان خط مترویی که ایستگاه کهریزک را به ایستگاه تجریش وصل می‌کند، استفاده شود. ایستگاه شهر آفتاب هم یکی از ایستگاه‌های جدید متروی تهران است که هم‌زمان با راه افتادن نمایشگاه کتاب مسافرگیری می‌کند.

قطارهای مترو از اولین روز نمایشگاه کتاب یعنی ۱۵ اردیبهشت‌ماه،‌ از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز به کار می‌کنند. فاصله‌ زمانی حرکت هر قطار در حال حاضر ۱۵ دقیقه است. آخرین قطار نیز ساعت ۲۰:۳۰ شهر آفتاب را ترک می‌کند.

اتوبوس:

کسانی که بخواهند با اتوبوس به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب بروند،‌ باید از میدان تجریش، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد، اتوبوس‌های شهر آفتاب / نمایشگاه کتاب را سوار شوند.

تاکسی:

همچنین تعدادی تاکسی و ون برای رسیدن به نمایشگاه کتاب / شهر آفتاب مهیا شده که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد مستقر هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از این تاکسی‌ها برای رفتن به نمایشگاه کتاب / شهر آفتاب استفاده کنند.
بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه ۱۵ تا شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 صبح تا 20 برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با پول میشه به شهر کتاب رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج