۳۲۶۸۱۷
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

انتقاد شدید از رفتار زشت فرزاد حسنی

یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به پخش رفتارهایی توهین‌آمیز در یک مسابقه تلویزیونی، از کیفیت برنامه‌های صداوسیما انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به پخش رفتارهایی توهین‌آمیز در یک مسابقه تلویزیونی، از کیفیت برنامه‌های صداوسیما انتقاد کرد.

سیدرمضان شجاعی کیاسری، با اشاره به رفتار و سخنان توهین‌آمیز فرزاد حسنی در یک مسابقه تلویزیونی گفت: وقتی صداوسیما بعضی‌ها را بزرگ کند، زیادی بزرگ می‌شوند و رعایت شأن و جایگاه رسانه ملی را نمی‌کنند و فقط خودشان را به رخ مردم می‌کشند.

شجاعی کیاسری اضافه کرد: قطعاً با اینگونه رفتارها، رسانه، مخاطب‌گریز می‌شود و در چنین شرایطی ریزش مخاطب نیز برای این رسانه طبیعی است.

این نماینده مجلس در ادامه تأکید کرد: رسانه ملی باید از هر چیزی که از اعتماد و اعتبارش می‌کاهد پرهیز کند، زیرا این مسائل باعث تضعیف این رسانه نزد مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه "وظیفه رسانه ملی نیازسنجی مخاطب و تأمین این نیاز است"، افزود: هر وقت این نیاز تأمین شود، قطعاً مخاطب برنامه‌های رسانه ملی را ترجیح می‌دهد اما اگر این نیاز تأمین نشود، مخاطب جذب رسانه‌های خارجی می‌شود.

این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما تصریح کرد: نیاز مردم متنوع و متعدد است و باید صداوسیما این تنوع را در نظر بگیرد و برنامه‌های خود را تولید کند. راه‌اندازی شبکه‌های متعدد نیز در همین راستا بوده اما در تولید و کیفیت برنامه‌ها، صدواسیما موفق عمل نکرده است.

شجاعی کیاسری در پایان یادآور شد: در حال حاضر مخاطب مکلف نیست که یک رسانه را دنبال کند بلکه انبوهی از رسانه‌ها برای مخاطب وجود دارد که می‌تواند آنها را انتخاب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شترروبابارمیبرن ،شمالنگ مگسوگرفتید،آقای نماینده کاش به جای انتقادبه رفتاریه مجری یه سری به مبلغ درآمدی کشور،ومحل خرج کردن این سرمایه ی ملی میزدید،

    • بدون نام

      خداروشکرهمه مسائل ومشکلات کشورحل شده فقط تنهامشکل کشورفرزادحسنیه ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا فکر میکنی مشکل فقط دزدیه.

    • بدون نام

      کاربر۱۷٬۱۶به نظرشمامشکل چیه ؟دزدی وفساداقتصادی موجب بی عدالتی وکثرت فقروتبعیض میشه که خودبسترساز فساددرتمام ابعادجامعه میشه،فساداداری فساداجتماعی فساداخلاقی و......حالابه شماپیشنهادمیکنم ۱۰بارازروی درس چوپان دروغگوبنویس تامعلوماتت زیادبشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج