اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۷۰۴۴
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

استاندار خوزستان تغییر کرد

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به خدمات مدیریتی استاندار خوزستان، با بیان این‌که مقتدایی از مدیران با تجربه، فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود، گفت: طی نامه‌های جداگانه‌ ای که دکتر مقتدایی به رییس‌جمهور و وزیر کشور داشت، در نهایت با اصرار وی با درخواست بازنشستگی ایشان موافقت شد.

خبرگزای ایسنا: معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به خدمات مدیریتی استاندار خوزستان، با بیان این‌که مقتدایی از مدیران با تجربه، فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود، گفت: طی نامه‌های جداگانه‌ ای که دکتر مقتدایی به رییس‌جمهور و وزیر کشور داشت، در نهایت با اصرار وی با درخواست بازنشستگی ایشان موافقت شد.

محمدحسین مقیمی در جلسه تودیع دکتر مقتدایی در جمع مدیران ستادی استان اظهارکرد: آقای مقتدایی بارها بنای جدایی گذاشته بودند. برای من که وی را می‌شناسم خیلی سخت بود که برای تودیع وی به خوزستان بیایم. صمیمانه از خدمات ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مقتدایی هر کجا می‌روند منشاء خیر هستند؛ چه در دوره نمایندگی مجلس، دوره اول استانداری خوزستان و هرمزگان. در این دوره نیز توفیقات خوبی داشتند و به نحو شایسته‌ای استان را مدیریت کردند.

مقیمی گفت: طی یک سال اخیر که به وزارت کشور رفتم یکی از استان‌هایی که نگرانش نبودیم و فکر می‌کردیم مدیران منطقه درست مدیریت می‌کنند استان خوزستان با حضور آقای مقتدایی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: دکتر مقتدایی بارها بنای جدایی گذشته بود. همیشه دنبال عدم تمدید ماموریت از نفت بودند. این بار به رییس‌جمهور و وزیر کشور نامه نوشتند و درخواست بازنشستگی کردند.

مقیمی با اشاره به وضعیت استان خوزستان، به خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای آقای مقتدایی از جمله در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با مدیریت وی امسال مدیریت خوبی در زمینه اعزام زوار اربعین اعمال شد. مشکلات مرزی، آبی و خاکی استان خوزستان مرتفع و حوادث سیل اخیر نیز به خوبی مهار شد. ان‌شاءالله خداوند به ایشان توفیق خدمت بیشتر دهد.

وی افزود: مقتدایی از مدیران ارزشمند نظام و مایه مباهات است و حقیقا از دیشب که بنا شد برای این منظور به خوزستان بیایم، برای من خیلی سخت بود چون ایشان را خوب می‌شناسم.

معاون وزیر کشور بیان‌کرد: ان‌شاءالله از خدمات ایشان به عنوان مشاور وزیر کشور بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه آقای فرج‌الله خبیر به عنوان سرپرست استانداری خوزستان معرفی و دکتر عبدالحسن مقتدایی به عنوان مشاور وزیرکشور معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معاون سیاسی استانداری خوزستان به عنوان سرپرست استانداری خوزستان معرفی شده است.

    • بی نام

      بعله مردم باور کردن که ایشون دلشون میخواست بازنشسته بشن

    • رحمان

      به عنوان یک خوزستانی از این خبر بسیار متأسف شدم

    • متین

      استاندار مازندران بیشتر شبیه کارمند کانون پرورش فکری هستش ، بنده خدا یا داره یک مرکز کانون افتتاح میکنه یا داره برنامه کودک کانون رو در جنگلهای لپورمورد نقد و بررسی قرار میده اصلا هر جایی که مدیرکل کانون میگه ایشون بدلیل فقدان پروژه بدو بدو میره!!!!

    • بدون نام

      كاش روي عملكرد استاندارها و كلا مديران كلان نظارت دقيقي باشه

    • میلاد

      امیدوارم این تودیع و معارفه باعث ایجاد فاجعه نشود ... ای کاش جناب آقای مقتدایی این موضوع رو بیان میکرد ... مبادا فکر کنید ما فکر کردیم بخاطر مسائل خودروهای منطقه آزاد بوده ها ؟؟!

    • مهدی

      خبرگزاری مهر: در حالیکه امروز قرار بود نشست خبری استاندار خوزستان برگزار شود، ناگهان معاون وزیر کشور برای تودیع وی وارد استانداری خوزستان شد تا مقتدایی طعم برکناری را بچشد. - عبدالحسن مقتدایی که در هفته جاری حدود 20 جابه جایی را در سطح فرمانداران و مدیران ستادی جابه جا کرده بود و قرار بود امروز و...

      لطفا" صداقت داشته باشید. تیتر و متن خبر خودتون رو هم سانسور میکنید؟

    • بدون نام

      ما هم باور کردیم که خودش می خواست کنار بره و عزلش نکردن

    • هومن

      بعنوان یک خوزستانی به جرات میگویم
      جناب آقای مقتدایی در دونوبت استاندار خوزستان شد که با تمام وجود برای آبادانی و یربلندی مردم این خطه از جان و دل زحمت گشید
      بدرود استاندار واقعی

    • علی

      واقعا خوزستان استانداری فعال تر از ایشان نداشته و نخواهد داشت یکی از بزرگترین اشتباهات وزیر کشور این برکناری بود

    • بدون نام

      باسلام ماکه چیزی ازاوندیدیم

    • بدون نام

      با سلام کاش استاندار خراسان جنوبی هم عوض میشد . البته اگه ایشون بره حوزه مدیریت استانداری خالی میشه. فک و فامیلهاشونم لابد اثاث کشی می کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج